صدور احکام مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات سیما

رئیس ستاد انتخابات سیما بنا بر پیشنهاد دبیر ستاد در احکامی جداگانه، مسئولان کمیته‌های ۹ گانه «چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری» را منصوب کرد.
کد خبر: ۱۴۵۸۹۲۶
نویسنده گروه رسانه

صدور احکام مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات سیما

در نشستی که با حضور معاون سیما و اعضای ستاد انتخابات سیما برگزار شد، رئیس ستاد انتخابات سیما ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و یاران همراه، با تبیین راهبرد‌های رسانه‌ای معاونت سیما در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به بیان مهم‌ترین رئوس تمهیدات پیش‌بینی شده در راستای فضاسازی انتخاباتی در شبکه‌های تلویزیونی پرداخت. 

محسن برمهانی، رئیس ستاد انتخابات سیما به استفاده از ظرفیت‌های موجود و بهره‌مندی از برنامه‌های پرمخاطب و توجه ویژه به تولیدات خلاقانه و اثربخش در قالب ساختار‌های مختلف برنامه‌سازی با هدف هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات پیش رو تاکید کرد.

در ادامه محمدباقر اعلمی، دبیر ستاد انتخابات سیما گزارشی در خصوص اقدامات پیش‌بینی شده دبیرخانه ستاد بیان کرد و با ارائه برخی پیشنهادات به همراهی و هم‌افزایی کمیته‌های ۹ گانه برای تحقق اهداف ابلاغ شده اشاره کرد.

در ادامه نیز محسن برمهانی، رئیس ستاد انتخابات سیما به پیشنهاد محمدباقر اعلمی، دبیر ستاد انتخابات معاونت سیما، در احکامی مجید اکبر شاهی، سیدباقر حاجی سیدرضی، علی خرم، سعید سلطانی، محمدعلی غلامرضایی، ابوطالب عیسی‌آبادی، حامد فاتحی، حسین فراهانی نیک و کوروش مفاخری را به عنوان مسئولان کمیته‌های «تولید برنامه‌های ویژه»، «پشتیبانی تولید و فنی»، «صیانت»، «نظارت و هماهنگی پخش سیما»، «تأمین برنامه»، «امور مالی و پشتیبانی»، «اطلاع‌رسانی، روابط عمومی و فضای مجازی»، «اطلاعات و برنامه‌ریزی» و «طرح، برنامه و نظارت» را منصوب کرد. احکام مربوطه در پایان جلسه مذکور توسط رئیس ستاد انتخابات سیما به اعضای ستاد اعطا شد.

در حکم معاون سیما خطاب به مجید اکبرشاهی، رئیس مرکز سیمرغ، به عنوان «مسئول کمیته تولید برنامه‌های ویژه» چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آمده است: تدارک و تمهید لازم برای تولید برنامه‌ها در ساختار‌ها و قالب‌های گوناگون برای پخش از شبکه‌ها در راستای دعوت گسترده آحاد مردم و هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن انتخابات از وظایف اصلی این کمیته است.

معاون سیما در حکم سیدباقر حاجی سیدرضی، رئیس مرکز تولید و فنی سیما، به عنوان «مسئول کمیته پشتیبانی تولید و فنی» آورده است: با عنایت به فرصت کم باقیمانده تا اجرایی شدن فرآیند انتخابات، ضروری است تمهیدات تولید و فنی لازم را برای هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن انتخابات و تولید و پخش برنامه‌های انتخاباتی سیما فراهم آورید.

رئیس ستاد انتخابات سیما در حکم سعید سلطانی، مشاور اجرایی و مدیر دفتر معاون سیما، به عنوان «مسئول کمیته نظارت و هماهنگی پخش سیما» چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آورده است: نظارت عالیه بر اجرایی شدن دستور‌العمل‌های پخش برنامه‌های انتخاباتی سیما و هماهنگی میان شبکه‌ها در پوشش فرآیند انتخابات از وظایف اصلی این کمیته است.

در حکم محمدعلی غلامرضایی، مدیرکل تامین و رسانه بین‌الملل و مدیر شبکه نمایش، به عنوان «مسئول کمیته تأمین برنامه» آمده است: با عنایت به فرصت کم باقیمانده تا اجرایی شدن فرآیند انتخابات، ضروری است تمهیدات لازم را در حوزه تأمین برنامه‌های متناسب برای پخش از شبکه‌های سیما در جهت آرایش انتخاباتی آنتن فراهم آورید.

در حکم ابوطالب عیسی‌آبادی، مدیر کل مالی و اداری معاونت سیما، به عنوان «مسئول کمیته امور مالی و پشتیبانی» آمده است: تمهید مقدمات لازم و پشتیبانی همه‌جانبه از فرآیند تولید و پخش برنامه‌های انتخاباتی سیما در همکاری وثیق با سایر کمیته‌ها مورد انتظار است.

محسن برمهانی در حکم حامد فاتحی، مدیر روابط عمومی معاونت سیما، به عنوان «مسئول کمیته اطلاع‌رسانی روابط عمومی و فضای مجازی» تاکید کرده است: پوشش بهنگام اخبار و هم‌افزایی در جریان‌سازی رسانه‌ای از برنامه‌های انتخابات سیما در فضای رسانه‌ای کشور و فضای مجازی در جهت دعوت گسترده آحاد مردم و هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن انتخابات از وظایف اصلی این کمیته است.

در حکم معاون سیما به حسین فراهانی‌نیک، مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت، به عنوان «مسئول کمیته اطلاعات و برنامه‌ریزی»، به اقدامات لازم در تمهید بودجه مورد نیاز تولید و پخش، پیش‌بینی و برنامه‌ریزی و ارائه گزارش‌های نوبه‌ای از برنامه‌های انتخاباتی سیما در تعامل با شبکه‌ها و مراکز تولیدی تاکید شده است.

در حکم کوروش مفاخری، رئیس مرکز طرح، برنامه و ارزیابی سیما، به عنوان «مسئول کمیته طرح، برنامه و نظارت» آمده است: جمع‌آوری طرح‌های انتخاباتی شبکه‌ها، طراحی و راهبری منظومه محتوایی برنامه‌های انتخاباتی سیما مبتنی بر سیاست‌های کلان ستاد انتخابات سازمان از وظایف اصلی این کمیته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها