رئیس مجمع خیرین گلستان؛

مسير خدمت به محرومان و نيازمندمان هموار است

رئیس مجمع خیرین گلستان با تأکید بر اینکه مسیر خدمت به محرومان و نیازمندمان هموار است، افزود: طی چند روز آینده چندین نذر تخصص متبرک به نام و یاد «سید محرومان» در نقاط مختلف استان گلستان برگزار می‌شود.
رئیس مجمع خیرین گلستان با تأکید بر اینکه مسیر خدمت به محرومان و نیازمندمان هموار است، افزود: طی چند روز آینده چندین نذر تخصص متبرک به نام و یاد «سید محرومان» در نقاط مختلف استان گلستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۵۸۵۳۹
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان محمدشهرکی با اشاره به حضور سیل انبوهی از مردم قدرشناس ایران اسلامی در آیین‌های تشییع شهدای خدمت و واکنش‌های جهانی و ابراز همدردی ملت‌ها به این رویداد غم بار، اظهار کرد: ما جمعی از دلسوزترین نیرو‌های نظام و خدمتگزاران بی‌منت که در رأس آنها رئیس دولت سیزدهم بود را از دست دادیم و این مسأله بسیار سخت و ناگوار است.

وی با بیان اینکه باید در مقابل این مصیبت عظما صبوری کنیم تا حسب فرمایش مقام معظم رهبری خللی در کار نظام وارد نشود، ادامه داد: مجمع خیرین گلستان با سرلوحه قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری، مسیر خدمت به مردم و به ویژه مردم محروم و نیازمند را ادامه خواهد داد.

رئیس مجمع خیرین گلستان با تأکید بر اینکه این مجمع در کنار مسئولان با همراهی مردم نوعدوست برنامه‌های مختلفی را برگزار خواهد کرد، افزود: نذر تخصص و بانک زمان دو طرحی هستند که با رویکرد ارائه خدمات پزشکی، آموزش‌های علمی، فرهنگی و هنری و فعالیت‌های ورزشی با هدف محرومیت زدایی انجام می‌شود و بدون شک از احوال زندانیان در بند، جوانان کم درآمد در آستانه ازدواج، مستأجران نیازمند، بیماران کم بضاغت و زنان سرپرست خانوار و کودکان بی‌سرپرست غافل نخواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه قطعاً این برنامه‌ها گامی مثبت در جهت به حداقل رساندن مشکلات مردم نقاط کم برخوردار و حرکتی ارزشمند به منظور زنده نگه داشتن یاد شهدای خدمت از جمله شهید ابراهیم رئیسی خواهد بود، خاطرنشان کرد: باید انتخابات پیش روی ریاست جمهوری برای شکل‌گیری دولت جدید پرشور و با حضور حداکثری مردم برگزار شود و باید رئیس جمهور منتخب فردی ولایی، انقلابی، متعهد، متخصص و با برنامه باشد تا همه با هم برای ساختن و داشتن ایرانی آباد و سربلند تلاش کنیم تا یاد و خاطره شهدای خدمت زنده شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها