پیام تسلیت رییس صداوسیما در پی درگذشت پیرمحمد ملازهی، پیشکسوت این سازمان؛

وداع با همکار کوشای فرهنگی و رسانه ای سیستان و بلوچستان

به دنبال درگذشت پیرمحمدملازهی از فعالان رسانه ای استان سیستان و بلوچستان و از همکاران پیشکسوت صداوسیما، رییس این سازمان پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۱۴۵۸۵۲۳

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی متن پیام بدین شرح است :

انالله و اناالیه راجعون
درگذشت استاد پیرمحمد ملازهی را تسلیت می‌گویم.وی در تمام طول عمر بابرکت خود کوشید نماینده رسانه ای و فرهنگی زادگاه زیبایش، سیستان و بلوچستان باشد. پیرمحمد ملازهی بیش از نیم قرن تلاشی مستمر در حوزه‌های مختلف رسانه ملی از رادیو زاهدان تا معاونت برون مرزی داشت و پیری فرزانه برای جوانان مشتاق بود. فقدان وی برای اهالی رسانه و خاصه فعالان این حوزه در سیستان و بلوچستان سخت است. انشالله روح بزرگ این استاد عزیز غریق آرامش ابدی باشد و خداوند صبری سزاوار این غم بر قلوب خانواده و دوستان وی عطا کند.

پیمان جبلی
رییس سازمان صدا و سیما

پیرمحمد ملازهی متولد ۱۳۲۵ در روستای پسکوه سراوان بود که در سال ۱۳۵۳ وارد صداوسیما شد و نقشی پویا در رادیو زاهدان داشت. وی که سال ۱۳۵۹ به تهران منتقل شد تا بازنشستگی از دهه هفتاد در برنامه‌هایی با محور استان زادگاهش،سیستان و بلوچستان حضوری پویا داشت و بعد از آن نیز همواره به عنوان کارشناس و چهره ای دغدغه مند در حوزه رسانه به فعالیت خود ادامه داد. ملازهی، ششم خرداد در سن ۷۸ سالگی دارفانی را وداع گفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها