اجتماع دانشگاهیان دانشگاه شیراز در سوگ شهادت‌ خادم الرضا

مراسم سوگواری رئیس جمهور شهید ، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش، در دانشگاه شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۵۷۶۷۶

به گزارش جام جم آنلاین،این مراسم با حضور استاندار فارس، اعضای هیئت‌رئیسه، اعضای هیئت‌علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه شیراز برگزار شد.

اجتماع دانشگاهیان دانشگاه شیراز در سوگ شهادت‌ خادم الرضا

محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس در این مراسم با بیان شعارهای ریاست جمهوری برای دانشجویان، اظهار کرد: یکی شعارهای ایشان این بود که خستگی و ناامیدی ممنوع، با امید فراوان رو به جلو. امروز دشمنان سعی می‌کنند با سیاه‌نمایی شما جوانان عزیز را ناامید و وادار به گوشه‌گیری و استفاده‌نکردن از علم و دانش کنند. می‌پذیریم که همچنان راه برای پیشرفت نیمه‌هموار است، اما شما قبول کنید در این سه‌سال بسیاری از راه‌ها باز شده است و ان‌شاءالله این مسیر با لطف خداوند متعال ادامه پیدا خواهد کرد.

آقای ایمانیه بیان کرد: شعار دیگر ایشان این بود که از کنار چاله‌ها نباید بی‌تفاوت رد شویم، برای چاله‌ها باید چاره کنیم. با امیدواری و تلاش‌هایی که صورت گرفت بسیاری از مشکلات در همین استان فارس حل شد.

وی با بیان افزایش عزت بین‌المللی کشور ایران با اقدامات دکتر رئیسی گفت: در زمان ریاست‌جمهوری آیت‌الله رئیسی، جایگاه کشور جمهوری اسلامی هم در کشورهای حوزه مقاومت و هم در کشورهای دشمن افزایش پیدا کرد.

استاندار فارس با اشاره به اتحاد عمیقی که بعد از شهادت شهید سلیمانی پیش آمد، تأکید کرد: شک نکنید که تشییع ریاست جمهوری هم راهی خواهد بود برای اینکه ملت عزیز ایران با کنار گذاشتن اختلاف سلیقه کنار هم بیایند و تلاش کنند تا کشور عزیزمان مسیر را به صورت میان‌بر پیش ببرد .
در بخشی از این مراسم ، آقای غلامرضا کافی عضو هیئت‌علمی دانشگاه شیراز، در رثای آیت‌الله رئیسی و همراهان صدیقشان شعرخوانی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها