ارسال بیش از یک هزار اثر به جشنواره پژواک

معاون صدا با اشاره به ارسال بیش از یک هزار اثر به دبیرخانه جشنواره رادیویی پژواک گفت: برای این رویداد هفت نشان در عرصه های مختلف به برگزیدگان ارسال می شود.
کد خبر: ۱۴۵۷۲۵۷

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری سومین دوره جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک، علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی در مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ضمن تبریک ولادت علی ابن موسی الرضا (ع) و خیرمقدم به مهمان گفت: در حالی اختتامیه سومین جشنواره پژواک را به نظاره نشسته ایم که باید از زحمات خالصانه و بی ریای همکارانم در رادیو قدردانی می کنم. دست یکایک شما را می بوسم، خدا قوت و دست مریزاد. یک دانه ای سه سال گذشته در فضای رادیویی کاشته شد و امسال به ثمر نشست و شکوفه ها متعدد و میوه های پرثمر داد.

وی با تاکید بر این که امسال به دبیرخانه جشنواره رادیویی پژواک بیش از یک هزار اثر در زمینه های مختلف ارسال شد، افزود: ارسال این تعداد آثار نشان از همت همکارانم در سراسر کشور دارد. شکوفه هایی که به بار نشست. معرفی جوانانی که در صحنه حاضر شدند و برنامه های  خلاقانه ارسال کردند.

بخشی زاده در ادامه با اشاره به داوری این دوره از جشنواره خاطرنشان کرد: داوری در این دوره بسیار سخت بود؛ بعضی از آثار برگزیده با صدم اختلاف بر روی سکو می آیند. به نظرم این جشنواره به اهداف خودش رسیده است. جا دارد شاخ و برگ پیشتری پیدا کند. به امید خدا در سال آتی این جشنواره وجه بین المللی پیدا می کند و فقط به  مستند اکتفا نمی کند. از این بستر چهره هایی معرفی خواهند شد. ما مفتخریم که صدای واقعیت بودیم و پژواک حقیقت.

معاون صدا در ادامه یادآور شد: در طول این سه دوره، ما از حوادث و رویدادهای بین المللی عقب نمانده ایم  و همراه مردم غزه بودیم، در طوفان القصی آثار قابل توجهی تولید شد، صدای دانشجویان استکبار جهانی بودیم . در حادثه ای که در سالگرد حاج قاسم سلیمانی رخ داد، بلافاصله همکاران ما که در صحنه حاضر بودند و اقدام به ساخت مستند کردند.

بخشی زاده با بیان این که این جشنواره به هفت نشان رسیده است، افزود: نشان سردار شهید قاسم سلیمانی به پاس قدردانی از همکاران در حوزه مقاومت است و نشان دکتر کاظمی آشتیانی در تبیین و توصیف پیشرفت همه جانبه کشور طراحی شده است. همچنین نشان دیگر برنامه های سلامت محور با عنوان نشان صدیقه اعتماد سعید و نشان مادر را به برنامه سازانی تقدیم می کنیم که در حوزه فرزند آوری و تحکیم خانواده تلاش کردند. نشان فردوسی تقدیم عزیزانی می شود که در حوزه پاسداشت زبان فارسی همت کردند و نشان ایران به برنامه سازان عزیزی تقدیم می شود که در تقویت سرمایه اجتماعی گام برداشتند.

وی با بیان این که مفهوم افتخار درونمایه جشنوراه آتی است، عنوان کرد: محور امید، نشاط اجتماعی، پیشرفت کشور و مفهوم افتخار درونمایه جشنواره بعدی ما خواهد بود. افتخارآفرینی هایی که برای کشور، استان ، شهر و روستا دارد. افتخار می کنم ایرانی و فارسی زبانم. پنج محور به مرکز طرح و برنامه ریزی سازمان در دستور برنامه سازی است و بحث جوانی جمعیت و خانواده، پرداخت هنرمندانه به شعار سال، بحث عفاف و حجاب، پیشرفت و امید و در پایان پاسداشت زبان و ادبیات فارسی از جمله این محورها است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها