چهار لابراتوار مواد مخدر در کرج کشف شد

شرور سابقه داری که با تشکیل باندهای مختلف اقدام به شرارت و تهیه و توزیع موادمخدر شیشه می کرد، به همراه 14 نفر از همدستانش از سوی ماموران اداره اطلاعات استان تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۱۴۵۱۶۴

سردار رضا زارعی فرمانده انتظامی استان تهران روز گذشته با اشاره به دستگیری اعضای باند 15 نفره شرارت و توزیع کنندگان مواد مخدر شیشه که در سطح گسترده ای در کرج فعالیت داشتند، به خبرنگار جام جم گفت: 28 مرداد امسال مردی به کلانتری 30 اسلام آباد کرج مراجعه کرد و از به سرقت رفتن خودرویش از سوی 2مرد شرور مسلح خبر داد.

خودروی سرقتی پلیس را به یک قدمی یک باند مخوف رساند

مرد شاکی در تشریح ماجرا گفت: من برای انجام کاری به اسلامشهر رفته بودم که هنگام بازگشت از آنجا 2 مرد خودرویم را همراه اسناد و مدارک و یک برگه کاغذ سفید امضاء به سرقت بردند و چند ساعت قبل وقتی برای ملاقات با یکی از دوستانم به محله اسلام آباد کرج مراجعه کرده بودم ، متوجه شدم خودرویم در آنجا پارک شده است ، سردار زارعی ادامه داد: به دنبال این شکایت ، ماموران همراه شاکی به آنجا مراجعه کردند و در پی یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری مردی شدند که قصد سوارشدن به داخل خودرو را داشت.

اعتراف دروغین متهم در مرکز پلیس

با انتقال مرد جوان به کلانتری ، وی بیان کرد که از سرقتی بودن خودرو اطلاعی ندارد و آن را از یکی از دوستانش به نام حمید خریده است و در ادامه تحقیقات پلیسی دچار تناقض گویی های مختلفی شد. ماموران که احتمال می دادند، مرد متهم یک مجرم سابقه دار باشد، به بررسی از سوابق وی پرداختند که معلوم شد، هویت اصلی او علی - ل است که از یکسال ونیم پیش هنگامی که با یک دستگاه خودروی پرشیا و یک قبضه سلاح در حال تردد در شهر بوده ، هنگام دستگیری از سوی پلیس با بر جای گذاشتن خودرو و سلاح متواری شده است و دارای سوابق متعددی درخصوص شرارت ، رذالت و اوباشگری ، زورگیری ، آدم ربایی ، تجاوز به عنف و تهیه و توزیع مواد مخدر شیشه فعالیت داشته است.
به این ترتیب ، قاضی فرهادی دادستان عمومی و انقلاب کرج پرونده را برای ادامه تحقیقات به دادسرای امور جنایی کرج ارسال کرد و با دستور قضایی قاضی علی اشرف سرپرست دادسرا، پرونده به صورت ویژه در اختیار بازپرس صمدی رئیس شعبه دوم دادسرای امور جنایی کرج قرار گرفت.
رئیس پلیس استان تهران ادامه داد: ماموران اداره اطلاعات استان تهران در ادامه تحقیقات پی بردند که مردی به نام حمید با علی شرور سابقه دار همکاری داشته است. بنابراین ، وی هم تحت تعقیب قرار گرفت و دستگیر شد و در بازرسی از مخفیگاه وی از داخل یک دستگاه خودروی متعلق به متهم ، 3.5 کیلو قرص های روانگردان ، مقداری شیشه ، گاز اشک آور و چک پول کشف و ضبط شد.

کشف 4 لابراتوار شیشه

با انتقال این متهم به مرکز پلیس ، وی به همکاری با علی و دیگر اعضای باند اعتراف کرد و راز فعالیت 4 لابراتوار ساخت مواد مخدر شیشه را به سرکردگی علی فاش کرد. به دنبال اعتراف متهم ، ماموران موفق به کشف لابراتوارها در محله های باغستان ، حیدرآباد و گوهردشت کرج شدند و چند مرد دیگر هم در این رابطه شناسایی و دستگیر شدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها