ایسنا: رئیس اداره پیشگیری و درمان سوئمصرف مواد مخدر وزارت بهداشت با طرح پیشنهاد راه اندازی مراکز اقامت دائمی برای نگهداری معتادان خطرناک هشدار داد: چنانچه پروسه درمان معتادان خیابانی بدرستی طی نشود،
کد خبر: ۱۴۵۰۰۳
تجمع آنها می تواند به کانونی از مبتلایان به بیماری ها و عفونت های خطرناک تبدیل شود و فاجعه ای بهداشتی را در پی داشته باشد.
دکتر صابری زفرقندی با اشاره به مباحث مطرح درباره شربت جایگزین تریاک ، استفاده از این شربت را به عنوان یک شیوه درمانی برای جایگزین مواد مصرفی بدون نظارت بهداشتی ، غیرقانونی عنوان کرد و افزود: ورود این روش درمانی باید پس از طی مراحل مطالعاتی انجام گیرد.
صابری با اشاره به آغاز طرح جمع آوری معتادان خیابانی از روزهای نخستین خرداد در شهر تهران گفت: معتادان بی خانمان تزریقی رها شده در خیابان ، افزون بر این که چهره شهر را آلوده می کنند، باعث ناامنی محله ها هم می شوند. وی با اعتقاد بر این که چنانچه پروسه درمان معتادان خیابانی به درستی طی نشود، این طرح با فاجعه بهداشتی مواجه می شود، خاطرنشان کرد: بسیاری از معتادان جمع آوری شده از سوی نیروی انتظامی مبتلا به عفونت های خطرناکی چون ایدز و هپاتیت هستند و تجمع کانونی آنها بدون نظارت خطرآفرین است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها