سیدغلامرضا موسوی 

رئیس کمیسیون اداری،مالی وبودجه شورا :

رویکرد شورای اسلامی شهرگرگان در دوره ششم، توجه به مناطق محروم وکم برخوردار است. 
رویکرد شورای اسلامی شهرگرگان در دوره ششم، توجه به مناطق محروم وکم برخوردار است. 
کد خبر: ۱۴۴۷۷۰۸
نویسنده شبیر دائمی

      به گزارش جام جم آنلاین از گرگان یکصد و سی و هشتمین  جلسه کمیسیون اداری، مالی، برنامه وبودجه شورای اسلامی شهر گرگان به ریاست سید غلامرضا موسوی برگزار گردید.

 این جلسه‌ باحضور اعضای این کمیسیون، عیسی مهری، علی اکبر بصیرنیا، مهران کاظم نژاد، محمد رضا عجم و حجت مقسم با دستور  بررسی لایحه بودجه پیشنهادی ۱۴۰۳ شهرداری گرگان و  بررسی لوایح و نامه های رسیده، روز یکشنبه سیزدهم اسفند ماه در تالار جلسات شورا برگزار شد.
در ابتدای جلسه سید غلامرضا موسوی رئیس این کمیسیون اظهار کرد: درخواست داریم بودجه سال ۱۴۰۳ با دقت کامل، بطوری که تمام انتظاراتی که تحت عنوان تکالیف  در بودجه از سوی وزارت کشور و سازمان همیاری به شهرداری ابلاغ شده در چارچوب قانون رعایت شود.
رئیس کمیسیون اداری، مالی، برنامه بودجه شورای اسلامی شهر گرگان افزود: یکی از رویکردهای دوره ششم شورای اسلامی شهر گرگان توجه به مناطق کم برخوردار است و محله محوری مبنای فعالیتهایی است که قطعا باید در بودجه ریزی به آن دقت شود.
وی گفت: بهتر است پروژه هایی که در محلات کم برخوردار در سال ۱۴۰۳ قرار است اتفاق بیفتد مشخص و به مردم اعلام شود تا باعث ایجاد امید آفرینی شود.
موسوی در پایان گفت: توجه به درآمدهای پایدار از نکات خیلی مهم است و باید از حالت کلی گویی در بودجه خارج شویم تا یک بودجه دقیق و مشخصی را تقدیم به مردم کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها