توسط سرپرست روزنامه جام جم در استان گلستان

دوره آموزشی اصول مصاحبه خبری در روابط عمومی جهادکشاورزی استان گلستان برگزار شد

دوره آموزشی اصول مصاحبه خبری با حضور روابط عمومی ستاد، مسوولان روابط عمومی شهرستانها و روسای روابط عمومی دستگاه های تابعه در محل سالن قدس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان برگزار شد.
دوره آموزشی اصول مصاحبه خبری با حضور روابط عمومی ستاد، مسوولان روابط عمومی شهرستانها و روسای روابط عمومی دستگاه های تابعه در محل سالن قدس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۴۶۳۲۹
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان در این نشست دکتر برزعلی رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در سخنانی با تاکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در پیشبرد اهداف سازمان گفت:

روابط عمومی یکی از ارکان مهم در امر اطلاع رسانی و امید آفرینی است. در اهمیت روابط عمومی باید گفت این حوزه برای ایفای رسالت انتشار شفاف و صحیح اطلاعات، گام بر می دارد.
دکتر برزعلی در ادامه به نقش روابط عمومی ها در سازمان جهادکشاورزی استان  اشاره و جایگاه آنها را در بحث امنیت غذایی و تولید بسیار مهم توصیف کرد و افزود:  بدون تردید در دنیای امروز که دنیای ارتباطات نامیده می شود روابط عمومی ها به عنوان مشعل دارانِ توسعه آگاهی با به کار گیری هنر، مهارت، تدبیر و دانشِ، فضایی سالم برای اطلاع رسانی و اثر بخشی بین مردم و سازمان ها را فراهم می کنند.

شبیر دائمی سرپرست روزنامه جام جم در استان گلستان در این دوره آموزشی شیوه های خبرنویسی در روابط عمومی، اصول مصاحبه خبری، مطالبی درخصوص فضای مجازی و ....بیان کرد.

وی در بخشی از سخنانش درباره چگونگی انجام یک مصاحبه خبری گفت:

معمولا طرح سوال و تنظیم آن یکی از مراحل مهم و اثر گذار درمصاحبه است چه اینکه اگر طراح سوال به شیوه منطقی مرتبط به هم و مستدل سوالات خود را طرح نکند نمی تواند اطلاعات مورد نظر مخاطبان خود را از مصاحبه شونده به دست آورد معمولا خبرنگاران قبل از انجام مصاحبه مدت زمان زیادی را صرف گردآوری سوالات و تنظیم آنها می کنند توصیه می شود به محض آنکه سوژه شما برای مصاحبه و فرد مصاحبه شونده مشخص شد هرجا که سوالی به نظرتان رسید فورا آنرا یادداشت کنید.
دائمی افزود: معمولا بهتر است همواره چندین برابر سوالات نهایی را گردآوری و احصاء کرده باشیم و قبل از مصاحبه با اطلاعاتی که داریم بهترین آنها را گزینش کنیم و در مصاحبه به کار بریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها