مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان جنوبی گفت:

حمایت از فعالیت‌های ورزشی، مذهبی و فرهنگی مهاجران خارجی

رقابت ۲۲۵ تیم در پنجمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان دولت

مدیرکل کل ورزش و جوانان استان گفت: در پنجمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی ۲۲۵ تیم در دو بخش آقایان و بانوان با یکدیگر رقابت می کنند.
کد خبر: ۱۴۴۳۷۲۴

به گزارش جام جم آنلاین، مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به شور و هیجان ورزشی در پنجمین دوره از مسابقات ورزشی کارکنان دولت گفت: کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در این دوره از رقابت‌ها در هفت رشته ورزشی از قبیل مهارت‌های چالشی، تنیس روی میز، فوتبال گل کوچک، والیبال، شنا، داژبال و  شطرنج در دو بخش بانوان و آقایان با یکدیگر رقابت می‌کنند که برای جانبازان و توان یابان نیز، رشته شطرنج پیش بینی شده است.

ربیعی به اهمیت ورزش در بین کارمندان دولت اشاره کرد و افزود: تندرستی و سلامت با ورزش محقق می‌شود و کارمندانی که  به ورزش و فعالیت بدنی مشغول هستند بهره وری بیشتری در امورات اداری خواهد داشت، به همین منظور شعار پنجمین دوره مسابقات کارکنان دولت «کارمند تندرست، کارمند اثربخش» است.

وی با اشاره به نحوه برگزاری این رقابت‌ها گفت: این مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار و نفرات برتر هر یک از رشته‌های ورزشی در مسابقات کشوری شرکت می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات ورزشی کارکنان دولت ۲۸ دی ماه آغاز و در مجموع هزار ورزشکار، داور، مربی و عوامل اجرایی حضور دارند.

محمد علی ربیعی گفت: هدف از برگزاری این رویداد ها، تشویق و ترغیب کارکنان به شرکت در فعالیت‌های ورزشی و غنی‌سازی اوقات فراغت آنان، توسعه و ترویج هم زمان ویژگی‌های جسمانی و اخلاقی که اساس کار ورزش است و همچنین ایجاد صمیمیت و همدلی بین کارکنان از طریق برگزاری رقابت‌های سالم ورزشی و بهره‌وری و کارایی بهتر کارمندان دولت در محیط کار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها