مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان؛

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۳۱ پروژه در دهه فجر

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت : در دهه فجر امسال ۲۸ پروژه افتتاحی با اعتبار ۷۸ میلیارد تومان و ۳ پروژه آغاز عملیات اجرایی با اعتبار ۵.۲ میلیارد تومان خواهیم داشت.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت : در دهه فجر امسال ۲۸ پروژه افتتاحی با اعتبار ۷۸ میلیارد تومان و ۳ پروژه آغاز عملیات اجرایی با اعتبار ۵.۲ میلیارد تومان خواهیم داشت.
کد خبر: ۱۴۴۳۰۸۱
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت : در دهه فجر امسال ۲۸ پروژه افتتاحی با اعتبار ۷۸ میلیارد تومان و ۳ پروژه آغاز عملیات اجرایی با اعتبار ۵.۲ میلیارد تومان خواهیم داشت.

شهمرادی در گروه خبر‌ی فجر گلستان افزود:۷۰ واحد صنعتی راکد استان طی دو سال گذشته با اشتغال ۶۲۴ نفر احیا شده است.

وی ادامه داد: در ۲۴ شهرک و ناحیه صنعتی استان ۶۴۲ واحد صنعتی فعال با سرمایه گذاری ۴ هزار میلیارد تومان و اشتغال ۱۱۲۰۰ نفر وجود دارد.

وی اذعان کرد:در حال حاضر ۵۵۰ طرح صنعتی در حال اجرا داریم که ۳۸۴ طرح فعال و پیش بینی می شود با افتتاح این طرح ها ۳۴۱۲ نفر اشتغال داشته باشیم.

وی عنوان کرد:۱۲۰ پرونده جهت خلأ ید افرادی که از زمین واگذار شده استفاده می کنند تشکیل شده و طی ۷ جلسه داوری ۵۲ هکتار شامل ۸۵ قرارداد خلع ید شده است.

وی تصریح کرد: طی دو سال گذشته ۴۳۷ میلیارد تومان از محل منابع داخلی شرکت شهرکهای صنعتی در استان صرف شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه قبل ۴ برابر شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت :طی دو سال گذشته ۵۰ میلیارد تومان از منابع استانی صرف شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه قبل بیش از ۵ برابر شده است.

شهمرادی افزود: طی دو سال گذشته ۳۷ میلیارد تومان از محل منابع ملی صرف شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه قبل بیش از ۶ برابر شده است.

وی بیان کرد:طی ۲ سال گذشته ۵۳ میلیارد تومان منابع بلاعوض از طریق سازمان صنایع کوچک به گلستان تخصیص یافته است.

وی عنوان کرد:طی دو سال گذشته ۳۴۴ میلیارد تومان از منابع شهرک سازی در استان صرف شده که در مقایسه با مدت زمان مشابه قبل ۴.۵ برابر شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها