اعلام وضعیت دیپلمه های آموزش وپرورش درسال تحصیلی جدید

ایسنا: با توجه به اعلام وزارت آموزش و پرورش مبنی بر استخدام نیروهای جدید تنها با مدرک کارشناسی و در نتیجه ایجاد نگرانی و تردید برای دیپلمههای در حال خدمت در آموزش و پرورش، وضعیت این افراد از سوی وزیر آموزش و پرورش و معاونان حقوقی و برنامهریزی وی تشریح شد.
کد خبر: ۱۴۴۳۰۳

محمود فرشیدی وزیر آموزش و پرورش ، اعلام کرد: امسال دیپلمههای دارای قرارداد شرکتی تجدید قرارداد میشوند و جای هیچ نگرانی برای این افراد وجود ندارد.
وی تاکید کرد: اما استخدام نیروهای جدید در آموزش و پرورش، امسال تنها با مدرک کارشناسی صورت میگیرد.
مسلم میرزاپور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش نیز در این باره به ایسنا، گفت: پایه حقوق این افراد امسال 300 هزار تومان تعیین شده که نسبت به سالهای گذشته افزایش داشته است.
اما محمدرضا محدث خراسانی معاون برنامهریزی و توسعه مدیریت نیروی انسانی آموزش و پرورش نیز تصریح کرد: معلمان تنها از طریق آموزش و پرورش و فقط با حداقل مدرک کارشناسی استخدام میشوند.
وی افزود: اما دیپلمههایی که متقاضی ورود به آموزش و پرورش هستند، میتوانند از طریق شرکتهای طرف قرارداد با آموزش و پرورش فقط برای اشتغال در حوزه کارهای خدماتی و دفتری اقدام کنند.
معاون وزیر آموزش و پرورش به ایسنا گفت: در راستای افزایش تعامل آموزش و پرورش با این نوع شرکتها که یکی از عوامل اشتغال متقاضیان در آموزش و پرورش هستند، وزارت آموزش و پرورش در مواقع مورد نیاز همچنان از این شرکتها برای اشتغالزایی استفاده خواهد کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها