موافقتنامه کشتیرانی تجاری  دریایی بین ایران و گرجستان تصویب نهایی شد

ایسنا: هیات اعزامی از جمهوری اسلامی ایران به گرجستان به سرپرستی مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و کشتیرانی در مذاکرات رسمی و تبادل نظر با مقامات وزارت توسعه اقتصادی گرجستان ، موافقتنامه کشتیرانی تجاری  دریایی بین دو کشور را با هدف توسعه مناسبات تجاری و حمل و نقل بین ایران و گرجستان را تصویب کرد.
کد خبر: ۱۴۴۲۹۸

مدیرکل تعرفه و ترانزیت سازمان بنادر و کشتیرانی با اعلام این خبر افزود: مفاد موافقتنامه کشتیرانی تجاری- دریایی ایران و گرجستان مشتمل بر 17 ماده است که با تصویب آن توسعه همکاریهای دوجانبه در حوزه حمل و نقل دریایی و بندری آغاز میشود.
براساس این گزارش در مراسم تایید و تصویب نهایی این موافقنامه که در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس و با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان برگزار شد، معاون اول وزیر توسعه اقتصاد در گرجستان با ابراز خرسندی و رضایت از پیشبرد مذاکرات توسط هیات اعزامی از سازمان بنادر و کشتیرانی با ابراز خرسندی و رضایت از پیشبرد مذاکرات توسط هیات اعزامی از سازمان بنادر و کشتیرانی خواستار بسط و توسعه روابط دو کشور در زمینه حمل و نقل دریایی شد.
شایان ذکر است گرجستان در جنوب شرقی اروپا و در حاشیه دریای سیاه بین کشورهای ترکیه و روسیه قرار دارد و از طریق بنادر پوتی  باتومی به دریای سیاه و آبهای آزاد دسترسی دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها