ببینید | رژیم صهیونیستی دمشق را هدف قرار داد | ۲ مستشار ایرانی شهید شدند

به دنبال شنیده شدن صدای انفجار در غرب دمشق منابع خبری از حمله ارتش رژیم صهیونیستی به حومه دمشق خبر دادند در این حمله ۲ مستشار ایرانی شهید شد.
کد خبر: ۱۴۴۱۷۱۶

ببینید | رژیم صهیونیستی دمشق را هدف قرار داد/ 2 مستشار ایرانی شهید شدند

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از العالم در خبری فوری از شهادت سه نفر در حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق خبر داد و خاطرنشان کرد که دو نفر از شهدا مستشار بلندپایه ایرانی هستند.

تعداد بازدید : 133

بنابر این گزارش، برخی منابع از حمله ارتش رژیم صهیونیستی به حومه دمشق خبر دادند. در همین حال خبر‌ها از حمله رژیم صهیونیستی به منطقه سیده زینب سلام الله علی‌ها در دمشق حکایت دارد.
به دنبال این حادثه، خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه نیز حمله هوایی به دمشق، پایتخت سوریه را تایید کرد.
تلویزیون سوریه نیز گزارش داد: انفجار ساعتی قبل مربوط به حمله به یک ساختمان مسکونی در محله المزه در دمشق بوده است.

برخی منابع از احتمال زخمی و شهید شدن شماری در این حمله به علت حجم تخریب آن خبر داده اند.

تعداد بازدید : 97


تصاویری از محل انفجار ساختمان مسکونی در محله المزه

منابع سوری از شهادت برخی اعضای سپاه در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به محله المزه خبر می‌دهند. برخی دیگر نیز گفته اند که تمامی شهدا افراد غیر نظامی بوده اند.

در همین حال جهاد اسلامی فلسطین خبر شهادت زیاد نخاله در پی حمله رژیم صهیونیستی به محله المزه دمشق را تکذیب کرد.
بنابر این گزارش، اسماعیل السنداوی نماینده جنبش جهاد اسلامی در سوریه به نقل از روزنامه الوطن سوریه گفت: حال همه اعضای این جنبش در دمشق خوب است و در تجاوزگری دشمن هیچ یک از دفاتر این جنبش در دمشق هدف قرار نگرفته است.

از سوی دیگر دکتر عصام الامین رئیس بیمارستان المواساه دمشق اعلام کرد: در پی حمله رژیم صهیونیستی به یک ساختمان مسکونی در محله المزه-فیلات در غرب دمشق پیکر یک شهید و سه زخمی از جمله یک زن به این بیمارستان منتقل شده است.

بیانیه سپاه پاسداران در پی حمله رژیم صهیونیستی به دمشق

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: بار دیگر رژیم ددمنش و جنایتکار صهیونیستی اقدام به تجاوز به شهر دمشق پایتخت کشور سوریه نمود و طی حمله هوایی جنگنده‌های رژیم متجاوز و غاصب تعدادی از نیرو‌های سوری و ۴ تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 ۴ نفر از مستشاران سپاه پاسداران در دمشق به شهادت رسیدند

تعداد بازدید : 45

خبرنگار صدا و سیما:ساختمان مورد هدف قرار گرفته توسط رژیم صهیونیستی، محل سکونت شماری از مستشاران سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در سوریه بود.تاکنون فقط ۱ نفر زخمی از این حادثه به بیمارستان منتقل شده‌است.

ببینید | رژیم صهیونیستی دمشق را هدف قرار داد | ۲ مستشار ایرانی شهید شدند

تصویری از حاج ‌صادق شهید امروز ایران

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها