رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس:

نمایش اقتدار سپاه در سوریه، عراق و پاکستان، امنیت‌ساز بود

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: اقدام سپاه نشان داد ایران به هیچ وجه اجازه نا امنی در اطراف خود و مرزهایش را نمی‌دهد.
کد خبر: ۱۴۴۱۲۸۶

محمد صالح جوکار در گفتگو با جام جم آنلاین در خصوص حمله سپاه به مفرهای جاسوسی در خارج از مرزهای کشور گفت: این اقدام شجاعانه در وهله اول هشدار به دشمنان بود که اگر بخواهند خطایی کنند، به‌طور قطع پاسخ لازم را به‌موقع دریافت خواهند کرد، البته این به معنای انتقام خون شهدا به‌طور کامل نیست و تنها هشداری برای کشورهای متخاصم به ویژه آنهایی است که دست به شرارت می‌زنند و دستشان به خون مردم بی‌گناه آغشته است.

وی تصریح کرد: این اقدام سپاه از سوی دیگر ایمنی‌سازی مرزهای ما است که باید انجام شود و جمهوری اسلامی ایران به‌هیچ‌وجه اجازه ناامنی در اطراف خود و مرزهای خود را نمی‌دهد و پاسخ مناسب و به‌وقت را خواهد داشت.

این نماینده مجلس با بیان اینکه عملیات سپاه موفقیت آمیز بود، تصریح کرد: همواره باید این نکته را به یاد داشته باشیم که اگر ما قدرت در دست داشته باشیم، هیچ کشوری جرأت نمی کند تا به کشور ما تعرض کند. اما اگر ضعیف باشیم کشورهای مختلف به فکر سلطه بر ما می‌افتند.

جوکار خاطر نشان کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران، قدرت پیشگیرانه است. جمهوری اسلامی هیچ گاه آغاز کننده عملیاتی نبوده است مگر اینکه تهدید شده یا اقدامات خرابکارانه در داخل کشور ما انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها