مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان :

کاهش آمار تصادفات در خراسان‌شمالی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: با توجه به آمار ۸ ماهه پزشکی قانونی در خصوص مصدومان و متوفیان حوادث جاده‌ای، کاهش آمار تصادفات در خراسان‌شمالی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است.
کد خبر: ۱۴۴۰۸۸۲
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان‌شمالی، محمد مشتری، مدیرکل این سازمان در سیزدهمین جلسه کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی استان بر هم افزایی دستگاه‌های اجرایی برای کاهش آمار تصادفات و متوفیان سوانح رانندگی در خراسان شمالی تاکید کرد.

وی با ارائه آمار ۸ ماهه پزشکی قانونی در خصوص مصدومان و متوفیان حوادث جاده ای در کشور و استان، اظهار کرد: در مدت باقی مانده تا پایان سال جاری، باید تلاش کنیم آمار مصدومان و متوفیان در محورها کاهش یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: ارتقای فرهنگ ترافیک نیز در کاهش تصادفات جاده ای بسیار موثر است و با راهکارهای مختلف می توان سطح آگاهی کاربران جاده ای را افزایش داد.

کاهش آمار تصادفات در خراسان‌شمالی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی هم در این جلسه اظهارکرد: در وقوع تصادفات شاخص های مختلفی موثر است و با توجه به افزایش آمار تصادفات جاده ای در استان باید سطح مهارت و فرهنگ ترافیکی ارتقا یابد.

رشیدی به ضعف هایی که در مهارت و فرهنگ رانندگی وجود دارد، اشاره کرد و ادامه داد: دستگاه های اجرایی متولی و فضای مجازی می توانند در فرهنگ ترافیک و کاهش سوانح رانندگی بسیار موثر باشند. / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها