آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد پزشکی از 17 شهریور

مهر: مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام کرد: با توجه به اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون ورودی کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی 87 -86 کلیه پذیرفته شدگان از 17 تا 21 شهریور می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.
کد خبر: ۱۴۳۹۰۹

کلیه پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد باید جهت ثبت نام براساس کد رشته و دانشگاه محل قبولی، با همراه داشتن مدارک مورد نیاز از تاریخ 17 تا 21 شهریورماه جاری به اداره آموزش دانشگاههای پذیرنده مراجعه کنند.
لازم به ذکر است اعلام اسامی پذیرفته شدگان صرفا بر اساس گزینش علمی بوده و مراحل گزینش عمومی پذیرفته شدگان بطور مستقل انجام می شود.
عدم مراجعه و ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان در تاریخ های مقرر به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد شد. پذیرفته شدگانی که یک ماه پس از زمان ثبت نام اولیه دانشگاهها انصراف دهند مجاز به شرکت در آزمون ورودی سال بعد این مقطع نخواهند بود.
داوطلبانی که علاوه بر آزمون وزارت بهداشت و درمان در آزمون رشته های پزشکی دانشگاه تربیت مدرس نیز پذیرفته شده اند در زمان ثبت نام ملزم به سپردن تعهد در خصوص ثبت نام در یکی از دو محل پذیرفته شده هستند و در صورت محرز شدن ثبت نام آنها در هر دو محل، قبولی آنها کان لم یکن تلقی می شود.
داوطلبینی که با استفاده از سهمیه 20 درصد کارکنان و یا 10 درصد کارکنان مناطق محروم در این آزمون شرکت کرده اند در صورتیکه سن آنها بیش از 32 سال بوده (متولدین قبل از اول فروردین سال 1354) و یا سابقه کار آنها در حکم استخدام پیمانی تا تاریخ 31 شهریور ماه سال جاری کمتر از 3 سال بوده است در سهمیه آزاد سنجیده شده اند لذا داوطلبین از هرگونه تماس با مرکز سنجش آموزش پزشکی در این خصوص خودداری کنند.
پذیرفته شدگان باید با به همراه داشتن، 6 قطعه عکس 3 در 4 ،اصل و فتوکپی شناسنامه، اصل و فتوکپی دانشنامه لیسانس، ریز نمرات و یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل باشد، اصل و فتوکپی مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه، گواهی پایان طرح، ترخیص و یا معافیت از طرح جهت افرادی که در حال گذراندن طرح نیروی انسانی هستند، آخرین حکم استخدام رسمی، آزمایشی و یا پیمانی (جهت پذیرفته شدگان سهمیه کارکنان و کارکنان مناطق محروم)، موافقت نامه بدون قید وشرط از بالاترین مقام مسئول اداری جهت ادامه تحصیل در هنگام ثبت نام (برای کلیه پذیرفته شدگان شاغل در سازمانهای دولتی اعم از وزارت بهداشت و یا سایر سازمانها) و ارائه حکم ماموریت آموزشی حداکثر تا پایان نیمسال اول تحصیلی برای ثبت نام مراجعه کنند.
همچنین بر اساس مصوبات شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی هرگونه انتقال و جابجایی در مقطع کارشناسی ارشد ممنوع است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها