رونالد ریگان دوم به عرصه رقابت انتخاباتی امریکا وارد می شود

فرد تامپسون هنرپیشه و سناتور پیشین امریکا که او را رونالد ریگان ثانی لقب داده اند قرار است ششم سپتامبر اینده به طور رسمی نامزدی خود را برای انتخابات درون حزبی جمهوری خواهان به منظور رقابت برای ورود به کاخ سفید اعلام کند.
کد خبر: ۱۴۳۸۴۰

به گزارش خبرگزاری فرانسه ، راندی انرایت از مسئولان ستاد تبلیغاتی فرد تامپسون 65 ساله در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد فرد تامپسون ششم سپتامبر اینده در پایگاه اینترنتی خود خبر ورود رسمی خود را به جمع نامزدهای حزب جمهوری خواه امریکا اعلام خواهد کرد.
این سناتور سابق امریکا که نزدیک به دو متر قد دارد از موقعیت نسبتا خوبی برای رقابت در انتخابات درون حزبی جمهوری خواهان امریکا برخوردار است و از مدتها پیش انتظار می رفت وی نامزدی رسمی خود را برای رقابت در این انتخابات اعلام کند.
راندی انرایت اعلام کرد فرد تامپسون پس از اعلام رسمی نامزدی خود در انتخابات درون حزبی جمهوری خواهان سفر دوره ای خود را به ایالتهای ایووا، نیوهمپشایر و کارولینای جنوبی آغاز خواهد کرد و در تاریخ پانزدهم سپتامبر به ایالت خود تنسی باز خواهد گشت.
فرد تامپسون چهره اشنای هالیوود که در فیلمها و سریالهای مختلف به ویژه سریال تلویزیونی منطقه نیویورک ایفای نقش کرده است از همین حالا شماری از مشاوران نزدیک به جرج بوش پدر و برخی از همکاران رونالد ریگان روسای جمهور سابق امریکا را دور خود جمع کرده است.
برخی از کارشناسان سیاسی با مانند کردن او به رونالد ریگان می گویند اگر فرد تامپسون تصمیم گرفته است در رقابت درون حزبی جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری اینده امریکا وارد شود به این علت است که هشت نامزد دیگر حزب جمهوری خواه از جمله رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک ، جان مک کین سناتور ایالت آریزونایا و میت رومنی فرماندار ایالت ماساچوست قادر نیستند به طور کامل خواسته های طرفداران حزب جمهوری خواه امریکا را براورده سازند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها