مدیرکل ثبت احوال گلستان

ثبت بیش از ۲۳ هزار تولد طی ۹ماه نخست سال‌جاری در گلستان

مدیرکل ثبت احوال گلستان از ثبت ۲۳ هزار و ۱۲۱ واقعه تولددر ۹ماه نخست سالجاری در استان خبر داد.
مدیرکل ثبت احوال گلستان از ثبت ۲۳ هزار و ۱۲۱ واقعه تولددر ۹ماه نخست سالجاری در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۷۳۹۲
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان  ؛ حمیدرضا مطیع  اظهار کرد: در ۹ ماهه نخست سال جاری تعداد ۲۳ هزار و ۱۲۱ واقعه تولد در گلستان به ثبت رسیده است.

مدیر کل ثبت احوال گلستان افزود: خوشبختانه، طی سال جاری در استان، ۴/۶ درصد، رشد جمعیت یافته و مراوه تپه با نرخ رشد ۱۸/۷ درصد، بیشترین آمار تولد را به خود اختصاص داده است.

مطیع خاطر نشان کرد: شهرستان بندر گز با نرخ رشد ۶/۵ درصد، کمترین میزان تولد را به خود اختصاص داده که در مجموع، گلستان در زمینه تولد ۴/۶ درصد روند صعودی داشته است.

وی تصریح کرد: در ۹ماهه نخست سال جاری تعداد ۷ هزار و ۵۳ فوتی در گلستان به ثبت رسیده و این در حالی است که در سال گذشته ۲/۶ درصد افزایش فوتی را در استان شاهد بودیم.

وی همچنین گفت: کردکوی با ثبت ۱۸/۵ درصد،  بیشترین آمار  فوتی  و مراوه تپه با کاهش ۷/۱ درصد فوتی، کمترین آمار را به خود اختصاص داده است.

مطیع گفت: در گلستان ۱۱ هزار و ۲۷۹ ازدواج به ثبت رسیده و متاسفانه آمار ازدواج در گلستان به نسبت سال گذشته روند کاهشی داشته است.

مدیر کل ثبت احوال در پایان گفت: گالیکش با ثبت ۱/۹ درصد ازدواج، بیشترین آمار ازدواج را داشته وبندرگز با ثبت ۱۹/۴ درصد، کمترین ازدواج را در گلستان به خود اختصاص داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها