برگزاری کارگاه آموزش تجربه عکاسی جهان در اردبیل

مدیر انجمن سینمای جوانان اردبیل، از برگزاری کارگاه انتقال تجربه عکاسی جهان معاصر با حضور پویان طباطبایی، مدرس مجرب این رشته هنری برای عکاسان و هنرمندان این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۷۰۸۷

به گزارش جام جم آنلاین ،میردولت موسوی گفت: این دوره آموزشی روز جمعه با همکاری حوزه هنری اردبیل در مرکز این استان برگزار شد و طباطبایی با بیش از ۲۰ سال تجربه عکاسی در مناطق جنگی و خارجی نظیر مصر، لیبی و بحرین که جوایز ملی و بین المللی نیز دریافت کرده، تجربیات خود را به هنرمندان و عکاسان اردبیلی انتقال داد.

وی افزود: طباطبایی دبیر هنری و عکاس یک شرکت کانادایی است و در فیلم سینمایی وزنه‌های بی وزن ایفای نقش کرده است و این دوره آموزشی سبب گسترش دید و خلاقیت عکاسان اردبیلی خواهد شد و نظیر این کارگاه‌ها بصورت هفتگی در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

مدیر انجمن سینمای جوانان اردبیل این کارگاه را نخستین برنامه مشترک انجمن سینمای جوانان و حوزه هنری استان اردبیل اعلام و ابراز امیدواری کرد؛ در آینده برنامه‌های مشترک بیشتری توسط این دو متولی فرهنگ و هنر استان برگزار و باعث پیوند هنرمندان رشته‌های مختلف شود.

موسوی گفت: در بخش پایانی این کارگاه آموزشی از سوی انجمن سینمای جوانان و حوزه هنری استان اردبیل از طباطبایی با اعطای لوح تقدیر تجلیل شد و دومین دوره عکاسی جامع در دفتر سینمای جوانان اردبیل در آینده نزدیک، برگزار خواهد شد.
وی از علاقه‌مندان رشته عکاسی دعوت کرد در این دوره ۶ ماهه که شامل مباحث تخصصی عکاسی خواهد بود و با هدف اشتغالزایی برای جوانان برگزار خواهد شد، حضور یابند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها