ویژه سفر دوم رییس جمهور و هیئت دولت به استان گلستان؛

فراخوان جشنواره رسانه ای خبرنگار امیدآفرین منتشر شد

با محوریت سفر دوم ریاست جمهور به استان گلستان، فراخوان جشنواره رسانه ای خبرنگار امیدآفرین منتشر شد.
با محوریت سفر دوم ریاست جمهور به استان گلستان، فراخوان جشنواره رسانه ای خبرنگار امیدآفرین منتشر شد.
کد خبر: ۱۴۳۶۶۳۹
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، به مناسبت سفر دوم رییس جمهور و هیئت دولت مردمی سیزدهم به استان گلستان، فراخوان جشنواره رسانه ای خبرنگار امیدآفرین ویژه اهالی رسانه استان منتشر شد و در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و اهالی رسانه در عصر امروز رونمایی و اطلاع رسانی شد.

تبیین دستاوردهای سفر دوم رییس جمهور و هیئت دولت به استان گلستان، روایت اول، صحیح و جامع اقدامات و خدمات دولت به مردم، افزایش کمی و ارتقای کیفی محتوای رسانه ای  وضریب دهی به اخبار سفر، ترغیب فعالان رسانه به مشارکت گسترده در تبیین و تشریح مسائل مرتبط با سفر دولت مردمی سیزدهم از اهداف این جشنواره است.

همچنین سفر دوم رییس جمهور به استان، گلستان سرزمین برادری، پروژه های سفر، جهاد تبیین، امید و نشاط آفرینی و طرح ها و زیرساختهای استان و گردشگری فرهنگی آشوراده و خلیج گرگان از محورهای این رویداد رسانه ای است.

تولید محتواهای مردمی نیز بخش ویژه این جشنواره رسانه ای است که در قالب های عکس، پوستر، اینفوگرافیک، تیزر، محتوای صوتی، موشن گرافیک، خبر، مصاحبه، گزارش، تیتر، مقاله، یادداشت برپا می‌شود.

در پایان از 10 فعال رسانه ای برتر با اهدای جوایز نفیس تجلیل به عمل خواهد آمد و علاقه مندان می توانند آثار خود را تا روز یکشنبه 3 دی ماه به شماره 09113706432 در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها