با حضور مدیران ارشد استان

آغاز پویش میرزا کوچک خان جنگلی در مازندران با غرس نهال

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران، گفت: پویش میرزا کوچک خان جنگلی با طرح غرس یک میلیارد اصله نهال هم زمان با کشور، در مازندران در حال اجراست.
سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران، گفت: پویش میرزا کوچک خان جنگلی با طرح غرس یک میلیارد اصله نهال هم زمان با کشور، در مازندران در حال اجراست.
کد خبر: ۱۴۳۵۹۷۲

به گزارش جام جم آنلاین مازندران ، احمد توکلی در آئین مردمی کاشت یک میلیارد درخت با بیان اینکه این طرح ملی در سراسر کشور اجرایی می‌شود، اظهار کرد: این طرح در مازندران نیز با پویش میرزا کوچک خان جنگلی در حال اجرا است و هم زمانی سالروز شهادت وی با آغاز طرح، پویش با یاد سردار قیام جنگل نام گذاری شد.

وی از توزیع نهال رایگان در استان جهت اجرایی این طرح خبر داد و افزود: بر اساس سیاست دولت طرح کاشت یک میلیارد درخت در طول چهار سال یعنی هر سال ۲۵۰ هزار درخت باید محقق شود و استان مازندران نیز در این طرح مشارکت خوبی دارد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه اقدام عملی این طرح در حوزه معاونت عمرانی کلید خورده است، یادآورشد: همه دستگاه ها به ویژه، شهرداران، بخشداران و دهیاران سهم مهمی دارند و از همه آنها خواسته شده است تا به صورت جدی برای اجرای طرح گام بردارند.

توکلی هدف از اجرای این طرح را حفظ و صیانت از منابع طبیعی و ایجاد فضای سبز در شهر و روستاها اعلام و تصریح کرد: عمده نهال توزیع شده از نوع جنگلی پهن برگ و سوزنی برگ هستند و همچنین در راستای کشت چوب نیز در این طرح اقدام می‌شود.

وی از همه مردم مازندران خواست تا در این طرح سهیم باشند و در راستای ایجاد فضای سبز با دولت همراهی داشته باشند، خاطرنشان کرد: با ایجاد فضای شاد و مفرح هم زمان با ایام‌ی خاص در راستای پویش و همایش، می‌توان از ظرفیت مردمی به درستی در راستای کاشت درخت بهره‌ برد

 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها