لیست بهترین شرکت های تجهیزات تعمیرگاهی در تهران

چکیده : در این مقاله بهترین شرکت ها برای خرید تجهیزات تعمیرگاهی به شما معرفی شد که می توانید محصولات درخواستی خود را از این شرکت ها خریداری فرمایید.
کد خبر: ۱۴۳۵۰۹۷

خرید تجهیزات تعمیرگاهی یکی از مشکلاتی است که معمولا مکانیک ها با آن مواجه هستند زیرا پیدا کردن یک شرکت معتبر برای خرید تجهیزات تعمیرگاهی نکته بسیار مهمی است که باید به آن دقت داشته باشید. در این مقاله قصد داریم تا بهترین شرکت های تامین کننده تجهیزات تعمیرگاهی در تهران را که کاربران از آنها رضایت داشته اند را به شما عزیزان معرفی نماییم، پس توصیه می شود حتما تا انتها این صفحه همراه ما باشید.

لیست بهترین شرکت های تجهیزات تعمیرگاهی در تهران

در انتخاب شرکت تجهیزات تعمیرگاهی باید به چه مواردی توجه کرد؟

در انتخاب شرکت تجهیزات تعمیرگاهی باید به موارد مختلفی دقت داشته باشید تا در آینده دچار مشکل نشوید؛ تمامی مواردی که باید در انتخاب شرکت مورد نظر خود به آنها دقت داشته باشید در ادامه ذکر شده است:

معتبر بودن شرکت

اول از همه باید به معتبر بودن شرکت مورد نظر خود دقت داشته باشید، چراکه اگر محصول خود را از شرکت های نامعتبر خریداری کنید احتمال اینکه دستگاه خراب برای شما فرستاده شود وجود دارد. همچنین درصورتی که دستگاه شما در آینده خراب شود یا مشکلی برای آن پیش آید قطعا پیگیری کردن خرابی ها کار بسیار دشواری می باشد لذا باید حتما محصول خود را از یک شرکت معتبر خریداری نمایید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

گارانتی داشتن دستگاه ها

از دیگر موارد حائز اهمیت در انتخاب شرکت مورد نظر، گارانتی داشتن محصولات می باشد؛ چون احتمال خرابی برای تمامی تجهیزات تعمیرگاهی در آینده وجود دارد و اگر محصول شما گارانتی معتبر نداشته باشد باید برای تعمیردستگاه هزینه های زیادی را متحمل شوید یا بعضا مجبور به تعویض دستگاه و خرید یک دستگاه جدید خواهید شد.

داشتن خدمات پس از فروش

برخی شرکت های فروش تجهیزات تعمیرگاهی دارای خدمات پس از فروش برای محصولات خود می باشند و اگر دستگاه خریداری شده در آینده دچار هر مشکل و ایرادی گردد، می توانید با مراجعه به شرکت، مشکلات دستگاه خود را برطرف نمایید. بنابراین داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید.



ارسال دستگاه به شهرستان ها

همانطور که می دانید اکثر شرکت های تامین تجهیزات تعمیرگاهی در شهر تهران هستند بنابراین باید دقت داشته باشید که اگر شما در شهرستان هستید، دستگاه خریداری شده توسط شرکت با هزینه مناسب به شهر شما ارسال شود. قطعا تمامی شرکت ها اقدام به ارسال دستگاه به شهرستان ها می کنند اما نکته حائز اهمیت هزینه ارسال می باشد، پس باید به سمت شرکت هایی بروید که دستگاه شما را بدون هزینه یا با هزینه مناسب به شهر شما ارسال خواهند کرد.



ارسال هرچه سریعتر محصولات

یکی از مشکلاتی که اکثر تعمیرکاران با شرکت های تامین تجهیزات تعمیرگاهی دارند این است که این افراد به موقع محصولات خریداری شده را به دست خریداران نمی رسانند بنابراین باید قبل از خرید محصول حتما به زمان ارسال محصولات دقت کنید و آنرا از فروشنده بپرسید. البته دقت داشته باشید که متاسفانه برخی از فروشندگان بد قول هستند و محصولات را خیلی دیرتر از زمان اعلام شده به دست خریداران می رسانند.



شرایط خرید اقساط

هزینه برخی از تجهیزات بسیار زیاد می باشد و خرید این دستگاه ها به صورت نقد برای بسیاری از افراد امکان پذیر نمی باشد بنابراین باید دقت کنید که شرکت مورد نظر شما دارای شرایط خرید به صورت اقساط باشد. با توجه به بررسی های انجام شده امکان خرید دستگاه های تعمیرگاهی با قیمت های بالا تنها از برخی از شرکت ها امکان پذیر می باشد پس باید قبل از خرید دستگاه به شرایط فروش اقساطی دقت کنید.



امکان آموزش دستگاه های خریداری شده

روش کار کردن با برخی از تجهیزات تعمیرگاهی بسیار دشوار است و نیاز است که قبل از استفاده به طور کامل با روش کار کردن با تجهیزات آشنا باشید، لذا باید دقت کنید که شرکت مورد نظر شما روش کار کردن دستگاه را به شما آموزش دهد.



امکان مراجعه حضوری به فروشگاه

برخی از فروشگاه ها به صورت کاملا اینترنتی در این زمینه فعالیت دارند و شما نمی توانید برای مشاهده محصولات یا دریافت مشاوره به فروشگاه مراجعه فرمایید بنابراین اگر با این موضوع مشکل دارید باید به سمت فروشگاه هایی بروید که امکان مراجعه حضوری و مشاهده دستگاه ها برای خریداران وجود دارد.

 لیست بهترین شرکت های تجهیزات تعمیرگاهی در تهران

معرفی بهترین شرکت های خرید تجهیزات تعمیرگاهی

در پاراگراف های قبلی به تمامی موارد مهمی که باید در خرید تجهیزات تعمیرگاهی و انتخاب فروشگاه به آنها توجه داشته باشید اشاره شد، اما در ادامه برخی از بهترین فروشگاه های تامین تجهیزات تعمیرگاهی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. فروشگاه هایی که در ادامه معرفی می شوند دارای تقریبا تمامی موارد بالا هستند و می توانید به راحتی محصولات مورد نیاز خود را از این فروشگاه تامین فرمایید.



فروشگاه آنلاین تعمیر ابزار

فروشگاه تعمیر ابزار یکی از فروشگاه های آنلاین برای خرید تجهیزات تعمیرگاهی می باشد که شما می توانید برای مشاهده محصولات یا دریافت قیمت به وب سایت این مجموعه مراجعه فرماید. همچنین امکان مشاوره قبل از خرید برای شما عزیزان در این فروشگاه وجود دارد.

اطلاعات تماس فروشگاه:

آدرس: تهران، شهرستان رباط کریم، بخش : مرکزی، شهر: شهرجدیدپرند، محله: پرند فاز 5، خیابان شهید محلاتی، خیابان شهید سردار محمدعلی توسلی، پلاک: 0.0، شهرک آفتاب -کوزو 5، لاله 2 بلوک C3، واحد 12

یگانه صنعت

شرکت یگانه صنعت تهران یکی از بهترین شرکت های تامین تجهیزات تعمیرگاهی می باشد که شما می توانید انواع تجهیزات تعمیرگاهی را از این فروشگاه تهیه فرمایید، برخی از بهترین ویژگی های فروشگاه یگانه صنعت تهران عبارت است از: امکان خرید به صورت نقد و اقساط، امکان ارسال سریع به تهران و شهرستان، خرید تمامی تجهیزات تعمیرگاهی با قیمت مناسب تر از سایر فروشگاه ها، گارانتی معتبر تمامی تجهیزات به همراه خدمات پس از فروش و ....

همانطور که گفته شد، شرکت یگانه صنعت تهران یکی از شرکت های قدیمی و معتبر در زمینه فروش تجهیزات تعمیرگاه ها می باشد که مزایای مختلفی دارد؛ در ادامه اطلاعات تماس این شرکت عنوان شده است.

اطلاعات تماس شرکت یگانه صنعت تهران

وب سایت: yeganehsanat.com

شماره تماس: 09195181008

آدرس: تهران، خ آزادی، نبش شادمان، جنب بانک کشاورزی، پلاک399، ساختمان شادمهر، ط 4، واحد 21



کاردان صنعت

شرکت کاردان صنعت یکی از شرکت های معتبر در این زمینه است که مزایای زیادی برای مکانیک ها دارد. گارانتی محصولات، خدمات پس از فروش، آموزش استفاده از دستگاه ها و ... برخی از مزایای این شرکت می باشد. همچنین محصولات خریداری شده توسط این شرکت امکان ارسال به سراسر کشور را دارند لذا اگر در هر کجای ایران سکونت دارید در صورت خرید محصول از این شرکت لازم به نگرانی در مورد ارسال آن نیست. در ادامه روش های ارتباط با این شرکت برای شما آورده شده است:

آدرس: تهران، خیابان آزادی، بین نواب و رودکی، جنب نمایندگی سایپا، پلاک 203

شماره تماس: 09121156197



ویل تک

ویل تک یکی از شرکت های نام آشنا است که اکثر مکانیک ها با این اسم آشنا هستند، این شرکت دارای سالها تجربه در زمینه فروش و واردات تجهیزات تعمیرگاهی دارد و یکی از نمایندگی های معتبر در زمینه فروش تجهیزات می باشد. شما می توانید انواع تجهیزات را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش از شرکت ویل تک خریداری کنید. در ادامه اطلاعات تماس این شرکت ذکر شده است:

آدرس: تهران خیابان آزادی، تقاطع نواب جنب مترو توحید پلاک 189

شماره تماس: 09121245408



جمع بندی

خرید تجهیزات تعمیرگاهی همواره یکی از مشکلاتی بوده است که اکثر مکانیک ها با آن همراه هستند، و تعداد بالای فروشگاه ها و دستگاه های مشکل دار باعث این دغدغه شده است، لذا بر آن شدیم تا در این مقاله بهترین شرکت های فروش تجهیزات تعمیرگاهی را به شما عزیزان معرفی نماییم، لازم به توضیح است که تنها برخی از شرکت های تجهیزات تعمیرگاهی در این مقاله معرفی شده است بنابراین در صورتی که شرکت مورد نظر شما در این صفحه نبود دلیل بر عدم اعتبار این شرکت نیست اما برای حاصل کردن اطمینان از معتبر بودن شرکت می توانید تمامی نکاتی که در این مقاله گفته شد را در نظر داشته باشید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها