پیش‌بینی وضع هوای مازندران تا پایان هفته جاری

بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز یکشنبه پنجم تا جمعه دهم آذرماه به شرح زیر پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۴۳۲۷۱۵

 به گزارش جام جم آنلاین ،هوای مازندران در روز یک‏شنبه پنجم آذر ماه، صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابر، در ارتفاعات غربی با وزش باد و احتمال رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

طبق همین گزارش آسمان مازندران در روز دو‏شنبه ششم آذرماه هوا صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما و در ارتفاعات وزش باد گرم؛ از اواخر شب با افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید، رگبار و رعدوبرق پراکنده مواجه خواهیم بود.

اما در روز سه‌شنبه هفتم آذرماه هوای مازندران ابری(در ارتفاعات مه آلود) همراه با کاهش محسوس دما، وزش باد نسبتاً شدید، بارندگی(در ارتفاعات بالای ۲۰۰۰ متر با بارش برف) و رعدوبرق و از اواخر شب با کاهش ابر روبه رو هستیم.

براساس اعلام هواشناسی آسمان مازندران در روز چهارشنبه هشتم آذرماه صاف تا نیمه ابری  و روز پنج‏شنبه نهم همین ماه، صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما و در ارتفاعات با وزش باد گرم پیش‌بینی می‌شود.

اما در روز جمعه ۱۰آذرماه آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری، در بعدازظهر از سمت غرب استان با بارش پراکنده و وزش باد مواجه خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها