مدیرکل کمیته امداداستان گلستان خبرداد:

۲۱۸ هزار سپرده گذارصندوق امداد ولایت به نیازمندان استان خدمت رسانی می کنند

عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت : بهره گیری و فرهنگ سازی جهت توسعه مقوله قرض الحسنه در طول سال های گذشته و استفاده از ظرفیت های عظیم نیکوکاران و خیرین و پویاتر نمودن شیوه های دستگیری از نیازمندان همواره مورد توجه جدی مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده است.
عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت : بهره گیری و فرهنگ سازی جهت توسعه مقوله قرض الحسنه در طول سال های گذشته و استفاده از ظرفیت های عظیم نیکوکاران و خیرین و پویاتر نمودن شیوه های دستگیری از نیازمندان همواره مورد توجه جدی مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده است.
کد خبر: ۱۴۳۲۵۷۶
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان وی یکی از اهداف راه اندازی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت را تجمیع و هدایت منابع سازمانی و ظرفیت های مالی و اعتباری نیکوکاران خواند و افزود:  گسترش فرهنگ یاری رساندن  و گره گشایی از نیازمندان جامعه با مشارکت خیرین و نیکوکاران گامهای موثری  در عرصه فعالیت پولی و مالی با اهداف غیر انتفاعی و خیرخواهانه گذاشته است . بابایی خاطرنشان کرد: شعبه اصلی این صندوق در گرگان واقع شده و همچنین در تمامی ادارات کمیته امداد سطح استان نیز خدمات قرض الحسنه به مشتریان ارائه می شود.

وی تصریح کرد: این صندوق دارای ۲۱۸ هزار سپرده گذار و با ارائه خدماتی همچون اتصال  به شبکه شتاب کشوری و دارا بودن  همراه بانک ، تلفن بانک ، اینترنت بانک و ... ،  خدمات بانکی  را ۲۴ ساعته به مشتریان خود ارائه دهد.

وی با اظهار اینکه نگاه کمیته امداد به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بانکداری نیست ،گفت: در این صندوق تسهیلات تا سقف ۱۰ میلیون تومان فاقد هرگونه کارمزد بوده و برای تسهیلات بالای ۱۰ میلیون نیز یک بار در تمام دوره کارمزد ۳درصد دریافت می شود که این در سیستم‌های بانکی و قرض الحسنه کشور منحصر به فرد بوده و سقف تسهیلات تا ۵۰ میلیون تومان می باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان افزود: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برای کمک به اقشار ضعیف جامعه و رفع برخی مشکلات آنها در ۶ سرفصل اعم از خرید و تعمیر مسکن،معیشتی ، خدمات فرهنگی و تحصیلی ،  ازدواج، درمان، راه اندازی کسب و کار و... وام های بدون سود طولانی مدت را به آنها پرداخت می کند.

وی با اشاره به طرح قرض ماندگارگفت : در این طرح فرد خیر با نیت باقیات وصالحات هرمبلغی به صندوق امداد ولایت واریز می نماید و این صندوق از محل جمع آوری واریزیهای خیرین به افراد نیازمند و مددجویان،  وام قرض الحسنه پرداخت می نماید و همچنین صندوق قرض الحسنه مرکزی  به همان اندازه مبالغ جمع آوری شده خیرین ، اعتبار در اختیار شهرستان گذاشته تا از محل اعتبارات ارسالی به افراد نیازمند وام قرض الحسنه پرداخت نماید و این چرخه  با دریافت اقساط  از محل قرض ماندگار مادام العمر بوده و به نیازمندان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند.

بابایی گفت : خیرین و نیکوکاران و آحاد مردم می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت علاوه بر برخورداری از اجر معنوی و گردش و انعقاد تفاهم نامه های مختلف جهت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان جامعه ، به کاهش صف انتظار این قشر آسیب پذیر در دریافت تسهیلات قرض الحسنه نیز کمک نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها