درباره تیم‌ فوتبال نوجوانان که در مسیر تاریخ‌سازی قرار دارد

پسران آینده

نوجوانان فوتبال از گروه مرگ صعود کردند

تشنه تاریخ‌سازی

ماجراجویی شاگردان حسین عبدی در گروه مرگ جام‌جهانی زیر ۱۷ سال، با گرفتن مجوز صعود به مرحله حذفی، تیک سبز خورد تا از امروز همه توجه یوزها به بازی در مرحله یک هشتم نهایی و قدم زدن در مسیر تاریخ‌سازی معطوف باشد.
کد خبر: ۱۴۳۱۳۷۹
 
ایران ۵ - نیوکالدونیا صفر. این نتیجه در کنار برد ۲بریک برزیل مقابل انگلیس، ۳تیم گروه c را در امتیاز ۶ برابر کرد تا تفاضل گل جایگاه تیم‌ها را مشخص کند. اینجا بود که انگلیس با گل آوراژ ۱۰+ اول شد، برزیل با ۹+ دوم شد و ایران با ۵+ سوم. نوجوانان فوتبال تلاش زیادی کردند تا در بازی آخر با زدن گل‌های بیشتر، شرایط جدول را به نفع خودشان تغییر دهند، اما کمی شتاب‌زده بودیم و البته پراشتباه. دربازی دیروز ۴۶موقعیت روی دروازه نیوکالدونیا ایجاد کردیم و ۱۶توپ به سمت چارچوب این تیم شلیک شد اما سخت‌تر از آنچه که استحقاقش را داشتیم به گل رسیدیم. این موضوعی بود که حسین عبدی هم در نشست خبری به آن اذعان داشت؛ این‌که استحقاق زدن گل‌های بیشتر و صدرنشینی را هم داشتیم. امیر‌محمد رزاقی‌نیا در دقایق ۱۷و۴۳، رضا غندی‌پور در دقیقه ۷۶، محمد عسگری در دقیقه ۹۵ و کسری طاهری در دقیقه ۹۷ زننده ۵ گل ایران در بازی با نیوکالدونیا بودند تا تیم‌ملی فوتبال نوجوانان کشورمان به عنوان بهترین تیم سوم گروه‌های ششگانه، به مرحله بعد صعود کند.

حریف بعدی؛ مراکش
یوزهای ایرانی در مصاف با شیرهای اطلس. از الان باید گفت یکی از بازی‌های جذاب مرحله یک هشتم نهایی تقابل ایران و مراکش است. بعد از بازی‌های روز گذشته مشخص شد ایران به عنوان تیم سوم گروه c باید در مرحله بعد به مصاف صدرنشین گروه A یعنی مراکش برود. البته مراکشی‌ها هم مثل ایران با ۶ امتیاز از مرحله گروهی صعود کردند، با این تفاوت که ما در گروه دشوارتری این ۶ امتیاز را کسب کردیم. بازی ایران - مراکش سه‌شنبه ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود. دیگر بازی‌های قطعی مرحله یک هشتم نهایی مصاف برزیل با اکوادور و اسپانیا با ژاپن است اما تکلیف سایر بازی‌ها امروز و در پایان دور گروهی مشخص می‌شود.
 
عبدی: پنج گل کم بود!
سرمربی تیم‌ملی نوجوانان ایران، پس از برد مقابل نیوکالدونیا از میزان گلزنی تیمش رضایت نداشت اما از صعود خوشحال بود. حسین عبدی در نشست خبری پایان این بازی گفت: خوشحالیم که توانستیم به دور بعد صعود کنیم، کار خیلی سختی بود. البته می‌توانستیم حتی صدرنشین این گروه شویم، دست خودمان بود ولی این اتفاق نیفتاد. بازیکنان موقعیت خیلی زیادی را از دست دادند ولی این بازی‌ها باعث می‌شود قدر این موقعیت‌ها و بودن در اینجا را بدانند.
او ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم که همه بچه‌ها سالم هستند، این اولین هدف ما بود که با هر نتیجه‌ای که می‌خواهیم صعود کنیم مشکلی برای بچه‌ها پیش نیاید. بعد از اجرای آنها و گلزنی تیم بود که متاسفانه خوب عمل نکردیم و ۵ گل زدیم ولی می‌شد بیش‌تر بزنیم. به هرحال تبریک می‌گویم و امیدوارم با هر تیمی که بازی داریم بتوانیم یک بازی خوب و لایق یک تیم خوب که در این یک سال و نیم جمع شدیم انجام بدهیم و به دور بعد برسیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها