ببینید | حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان الشفا

رژیم صهیونیستی بیمارستان الشفاء غزه را از سحرگاه امروز چهار بار هدف شدیدترین حملات هوایی قرار داد.
کد خبر: ۱۴۳۰۰۷۹
تعداد بازدید : 9

به گزارش جام جم آنلاین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بیمارستان الشفاء شهر غزه را هدف شدیدترین و وحشیانه‌ترین حملات هوایی قرار دادند.

در این حملات که ساختمان کلینیک‌های سرپایی بیمارستان الشفاء را هدف قرار داد، چندین مجروح و بیمار فلسطینی به شهادت رسیدند.

«محمد ابو سلیمه» مدیر بیمارستان الشفاء در مصاحبه با الجزیره گفت: رژیم اشغالگر از سحرگاه امروز تا کنون چهار بار بیمارستان الشفاء را هدف حملات هوایی قرار داده است. این رژیم اکنون جنگ علیه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی غزه را آغاز کرده است.

وی افزود: اگر بیمارستان‌ های غزه از چرخه خدمت‌رسانی خارج شوند، هزاران بیمار و مجروح جان خود را از دست خواهند داد. هیچ مکان امنی هم برای انتقال بیماران و مجروحان به آنجا وجود ندارد.

ابوسلیمه تصریح کرد: ما در مرکز کلینیک‌های سرپایی که هدف حملات هوایی رژیم اشغالگر قرار گرفت، حالت‌های اورژانسی و آوارگان را پذیرش می‌کردیم.

اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت غزه هم گفت: رژیم اشغالگر تلاش می‌کند تا همه بیمارستان‌های غزه را از خدمت‌رسانی خارج کند. جامعه جهانی باید تجاوزگری رژیم صهیونیستی را متوقف و به برای بیمارستان‌های غزه سوخت و تجهیزات ارسال کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها