مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:

سیرجان و رفسنجان کاندیدای پایتخت کتاب ایران می شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:

سیرجان می تواندپایتخت کتاب ایران باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به کسب دو دوره متوالی عنوان روستای دوستدار کتاب ایران توسط استان کرمان در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب، گفت: امیدواریم با توجه به ظرفیت شهرستان سیرجان در حوزه توسعه و ترویج کتاب، در سال آینده شاهدکسب عنوان پایتختی کتاب ایران باشیم.
کد خبر: ۱۴۳۰۰۴۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ سومین نمایشگاه بزرگ کتاب سیرجان که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، معاون سیاسی امنیتی استانداروجمعی ازمدیران استانی و شهرستانی در محل ورزشگاه امام علی (ع) شهرستان سیرجان افتتاح شد.

محسن روحی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این نمایشگاه، به ویژه مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر برای برنامه‌ریزی این رویداد مهم فرهنگی، گفت: اقدامات صورت گرفته در حوزه کتاب و کتابخوانی در این شهرستان ارزشمند است.

وی با اشاره به کسب دو دوره متوالی عنوان روستای دوستدار کتاب ایران توسط استان کرمان در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب، تصریح کرد: در سال گذسته و در هشتمین دوره جشنواره روستای دهبکری شهرستان از توابع شهرستان بم به عنوان روستای برگزیده دوستدار کتاب ایران انتخاب شد و امسال نیز در نهمین دوره جشنواره، روستای نصرت آباد سیرجان برگزیده شد.

روحی، با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید برنامه‌ریزی و هم‌افزایی بیشتری صورت بگیرد، اظهار کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت شهرستان سیرجان در حوزه توسعه و ترویج کتاب، در سال آینده شاهد کسب عنوان پایتختی کتاب ایران باشیم.

لازم به ذکر است سومین نمایشگاه کتاب گل گهر ، با بیش از ۱۰۰ ناشر داخلی در دو بخش کتاب‌های بزرگسال و تخصصی و کودک و نوجوان و همچنین نمایشگاه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت های منطقه گل گهر از ١٧ آبانماه به مدت ۵ روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ با تخفیف ۴۰ درصد برای بازدید عموم دایر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها