معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان:

کیفی‌سازی فعالیت های کودکستان‌ها اولویت اصلی آموزش ابتدایی است

معاون سواد آموزی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد:

بهسازی و شاداب سازی بیش از ۲۵۰۰ کلاس در مدارس استان کرمان

معاون سواد آموزی و مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین رونمایی از دستاورد های طرح شهید عجمیان در استان که در هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه دو برگزار شد از بهسازی و شاداب سازی بیش از ۲۵۰۰ کلاس در ۴۲۰ مدرسه استان در قالب این طرح خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۹۰۶۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ عباس ارجمندکرمانی، در آیین رونمایی از دستاورهای طرح شهید عجمیان قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در استان در هنرستان فرهنگیان ناحیه دو کرمان افزود: قلب و مرکز ثقل اجرای این طرح، مدرسه و همه کادرمدرسه، اعضای انجمن اولیاء اهتمام ورزیدند  همت کردند و یک کار جهادی و انقلابی انجام دادند.

وی گفت: این طرح در ابتدای سال ۱۴۰۲ شروع شد و نقطه اصلی مدرسه، کلاس درس بود و دانش آموزان و همکاران نیز این کار جهادی را انجام دادند.

ارجمندکرمانی، با اشاره به اینکه اکثریت گروههای جهادی که در این طرح فعالیت می کردند متعلق به آموزش و پرورش بود گفت: این یعنی آموزش و پرورش آمده است تا نظم جدید جهانی را که رهبر معظم انقلاب فرموده را به معنی واقعی کلمه اجرایی و عملی کند.

مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان ترویج و تعمیق فرهنگ و روحیه تعامل همکاری مسئولیت اجتماعی و کار و تلاش و همچنین حرکت‌های جهادی در میان دانش آموزان و همکاران فرهنگی، ایجاد بستری مناسب جهت آشنایی و همکاری دانش آموزان با گروه‌های جهادی، بهره‌وری از تجهیزات معیوب و غیر قابل استفاده در مدارس و بازگشت مجدد آنها به چرخه فعالیت، استفاده از ظرفیت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش و بهره‌وری از مهارت‌های کسب شده توسط دانش‌آموزان در راستای شاد شاداب سازی فضای مدارس برای انتقال روحیه شادی و نشاط به دانش آموزان و معلمان را از مهمترین اهداف این طرح برشمرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها