ثبت رکورد متخصصان ایزوایکو در تعمیرات یک شناور خارجی

متخصصان مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در بندرعباس با تعمیر یک فروند شناور خارجی در مدت ۱۵ روز، رکورد جدیدی ثبت کردند.
متخصصان مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در بندرعباس با تعمیر یک فروند شناور خارجی در مدت ۱۵ روز، رکورد جدیدی ثبت کردند.
کد خبر: ۱۴۲۸۱۳۶
هرمزگان-جام جم انلاین-متخصصان مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در بندرعباس با تعمیر یک فروند شناور خارجی در مدت ۱۵ روز، رکورد جدیدی ثبت کردند. مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در بندرعباس گفت: این تعمیرات در بخش‌های موتوری، ۱۸ هزار و ۲۰۰ متر سند بلاست، رنگ آمیزی و ۲۰ تن تعمیرات سازه‌ای در قسمت‌های مختلف کشتی، با مدت قرارداد ۲۲ روز بود. سلمان ضربی افزود: این شناور از نوع اَفراماکس به طول ۵۰، عرض ۴۰ و آبخور ۱۴ متر است که ظرفیت حمل ۱۱۳ هزار تن نفت خام را دارد. وی گفت: یکی از سیاست‌های ما ورود به بازار‌های جهانی برای ارزآوری و جلوگیری از خروج ارز است. مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران در بندرعباس افزود: در بخش شناور‌های بزرگ نیز یک کشتی غول پیکر NITC و کشتی دیگری با توافق شرکت ملی نفتکش و دو کشتی دیگر نیز تاپایان سال به مجموعه ایزوایکو برای تعمیرات مراجعه می‌کنند. سلمان ضربی گفت: با تعمیر این کشتی ۸۰۰ هزار دلار ارز، وارد کشور شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها