رییس کل دادگستری استان کرمان خبر داد: 

متلاشی شدن شبکه بزرگ و سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان

رییس دادگستری شهرستان سیرجان اعلام کرد:

 رفع تصرف از۴۱هکتار از اراضی ملی در سیرجان

رییس دادگستری شهرستان سیرجان گفت:موضوع سنددارکردن اراضی ملی و دولتی در دستور کار سیستم قضایی و اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان قرار گرفت است و خوشبختانه ۹۹درصد اراضی دولتی در سیرجان سنددار شده اند.
کد خبر: ۱۴۲۷۴۹۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی، درنشست هم اندیشی مسئولان قضایی با اصحاب رسانه سیرجان گفت:طی شش ماهه ابتدایی سال جاری۴۱هزار و۴۲۱فقره پرونده به حوزه قضایی سیرجان وارد شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد ۱۶درصدی ورودی ها هستیم.

این مقام قضایی با بیان اینکه مقابله با حاشیه نشینی و مبارزه با پدیده زمین خواری دردستور کارجدی دستگاه قضایی قراردارد، عنوان داشت:با تلاش شورای حفظ حقوق بیت المال سیرجان و تلاش های دادستان شاهد رفع تصرف از ۴۱هکتار از اراضی ملی در این شهرستان طی شش ماه اخیر بوده ایم .

وی ادامه داد:بخشی از این زمین خواری ها مربوط به کم کاری و قصور برخی مسئولان است که در این رابطه با ترک فعل های رخ داده برخورد خواهیم کرد.

وی درتشریح آخرین وضعیت پرونده کثیرالشاکی پروژه ساخت مسکن معروف به پروژه اسپیناس، گفت:دراین پروژه بیش از۳۰۰نفر متقاضی ساخت مسکن شرکت کرده اند که متاسفانه بدلیل برخی مشکلات و داشتن معارض این پروژه فعلا متوقف شده است .

وی ادامه داد:دراین رابطه دستگاه قضایی از باب حقوق عامه دو موضوع را در دستور کار قرار داده است، در اولین گام دستگاه قضایی با برگزاری جلسات متعدد با حضور مسئولان و پیمانکاران پروژه بدنبال ایجاد راه حلی برای رفع موانع و مشکلات این پروژه است  .

وی افزود:همچنین دراین رابطه یک پرونده قضایی تشکیل شده است و مدیران متخلفی که در واگذاری زمین به این پروژه دقت کافی را نداشته اند و با اهمال کاری موجب نارضایتی عمومی شده اند تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام محمدی، با بیان اینکه  عزم دستگاه قضایی در برخورد با مفاسددر هر پست و رده ای جدی و قاطع است، تاکیدکرد:درمقابل ازسرمایه گذاران و تولید کنندگان در چارچوب قانون حمایت قضایی می نماییم.

رییس دادگستری سیرجان برحضور حداکثری مردم درانتخابات تاکیدکرد و گفت:قلم و بیان اصحاب رسانه و نخبگان نبایدبه سمت و سوی تخریب و تهمت به سایر رقبا و نامزدهای انتخاباتی برود.

وی درپایان ضمن تشکر از اصحاب رسانه، گفت:خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان برای حل مشکلات مردم هستند و در این رابطه بصورت فصلی و مستمر نشست با اصحاب رسانه را خواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها