دادگستری هرمزگان:

بزرگترین باند قاچاق سوخت کشور در هرمزگان متلاشی شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان از شناسایی و انهدام بزرگترین باند قاچاق سوخت کشور با عضویت بیش از دو هزار قاچاقچی و داشتن ناوگان حمل و نقل جاده‌ای شامل بیش از ۵ هزار کامیون، تریلر و خودروی سوخت بر خبر داد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان از شناسایی و انهدام بزرگترین باند قاچاق سوخت کشور با عضویت بیش از دو هزار قاچاقچی و داشتن ناوگان حمل و نقل جاده‌ای شامل بیش از ۵ هزار کامیون، تریلر و خودروی سوخت بر خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۷۳۵۷
هرمزگان-جام جم انلاین-رئیس کل دادگستری هرمزگان از شناسایی و انهدام بزرگترین باند قاچاق سوخت کشور با عضویت بیش از دو هزار قاچاقچی و داشتن ناوگان حمل و نقل جاده‌ای شامل بیش از ۵ هزار کامیون، تریلر و خودروی سوخت بر خبر داد. مجتبی قهرمانی در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: در ۱۰ روز اخیر با مجموعه کار‌های نظارتی صورت گرفته این باند مخوف و سازمان یافته قاچاق سوخت و سرشبکه‌های آن شناسایی شدند. قهرمانی گفت: قاچاقچیان سوخت در پوشش مغازه‌های تعویض روغنی و مراکز معاینه فنی در حاشیه شهر بندرعباس اقدام به دریافت و انباشت سوخت خودرو‌های سنگین و سپس از طریق وانت‌های سوخت بر این سوخت را به شهرستان میناب جهت انتقال به دریا ارسال می‌کردند. وی گفت: در این خصوص با کار فشرده اطلاعاتی انجام شده و رصد دوربین‌های نظارتی، ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قاچاقچیان شامل ۵ هزار و ۵۹۰ دستگاه کامیون، تریلر و خودروی سواری که در امر قاچاق سوخت در این باند مشارکت داشته‌اند شناسایی شدند که از این شمار خودرو شامل هزار و سه دستگاه تانکر، ۲ هزار و ۸۶۹ دستگاه کامیون و هزار و ۶۷۶ خودروی سواری است. رئیس کل دادگستری هرمزگان افزود: مراحل قضایی برخورد با قاچاقچیان تکمیل شده و از فردا هزاران دستگاه خودروی سوخت بر دخیل در امر قاچاق در این پرونده توقیف خواهند شد و جریمه‌های سنگینی نیز برای این افراد در نظر گرفته می‌شود. قهرمانی گفت: تاکنون ۸ نفر از سرشبکه‌ها و مهره‌های اصلی و اعضای این باند دستگیر شده اند و پولشویی کلانی در این خصوص صورت گرفته که به دنبال شناسایی سایر افراد پشت پرده هستیم. وی با بیان اینکه در این پرونده میلیون‌ها لیتر سوخت قاچاق نیز کشف شده است، گفت: حجم تخلف در این پرونده به نحوی بوده که در هر ساعت ۱۸ خودرو و کامیون تنها از یک محل دپو اقدام به تخلیه و بارگیری سوخت می‌کردند و حجم سوخت قابل توجهی قاچاق می‌شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها