دردیدار استاندار کرمان با مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اعلام شد:

شهرک فناوری درکرمان راه اندازی می شود

استاندار کرمان:

شهرک سلامت یک ضرورت برای استان کرمان است

استاندارکرمان،شهرک سلامت را یک ظرفیت خوب برای این استان دانست که باید پیگیری شود.
کد خبر: ۱۴۲۵۹۶۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛محمدمهدی فداکار،درجلسه شورای راهبری تحول اداری استان کرمان با اشاره به اینکه علوم پزشکی کرمان محل مراجعه گروه‌های زیادی ازجنوب شرق کشور است و امکانات فعلی متناسب بااین حجم مراجعات نیست،افزود:بارزیادی بردوش دانشگاه علوم پزشکی کرمان است و همین مسئله موجب گلایه از کمبود نیروی پرستاری می‌شود.

وی اظهارداشت:نیروی انسانی و پزشکان متخصص بسیار خوبی در دانشگاه‌ها هست که می‌توانیم از ظرفیت آنها استفاده کنیم.دانشگاه علوم پزشکی دارای ظرفیت‌های خفته زیادی است به خصوص در بحث مولدسازی که نیاز است پیگیری شود.

فداکار،بااشاره به آلودگی ناشی ازصنایع گفت:ازشرکت‌ها و صنایع برای سرمایه‌گذاری دراحداث بیمار ستان‌ کمک گرفته شود و یا سهامدار بیمارستان شوند.

استاندارکرمان،همچنین درخصوص اهمیت پروازهای خارجی از استان گفت:این یک شاخص مهم است و بایدترجیحا یک پرواز به عمان داشته باشیم.

فداکار،گفت:گرفتاری اصلی دانشگاه علوم پزشکی کمبود بیمارستان است،ساختمان‌های بیمارستانی نیمه‌ساز زیادی در شهرستان‌ها داریم که با تکمیل آنها بار بیمارستانی کرمان نیز کاهش می‌یابد.

استاندارکرمان دو ضرورت را برای استان مهم دانست و گفت:ساخت بیمارستان جدید 750تختخوابی شفا به تاخیر افتاده و باید به یک خواست عمومی تبدیل شود و همه باید همکاری کنند.

وی افزود:شهرک سلامت ضرورت دیگری برای استان است ودربعضی از حوزه‌ها مثل سلول‌های بنیادی،بیماران زیادی به استان مراجعه می‌کنند،لذابایدکمک شود که کار شهرک سلامت ‌پیگیری شودو با ساخت آن خیلی از کمبودها را جبران کرد.

استاندارکرمان گفت:بیمه‌های تکمیلی زیرساخت خود برای نسخه الکترونیکی فراهم کنند که نیازی به چاپ رسید نباشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها