استاندارکرمان خبرداد:

اعطای زمین رایگان در راستای سیاست جوانی جمعیت در استان کرمان

استاندار کرمان گفت:در راستای طرح جوانی جمعیت زمین رایگان به هر خانوار برای فرزند سوم به بعد واگذار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۰۹۲۱۵

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛در جلسه شورای مسکن استان کرمان که با حضور استاندار،معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و سایر اعضاء برگزار شد،محمد مهدی فداکار،استاندار کرمان گفت:درخصوص مدیریت و ساماندهی طرح ملی مسکن یک کارگروه توسط معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان تشکیل و مصوبات و تصمیمات آن در جلسه شورای مسکن مطرح و تعیین تکلیف می شود.

وی بیان داشت:هر کارگزاری که درامر ساخت و ساز مسکن به تعهدات خود عمل نکند،مجوز فعالیت وی باطل و کار به کارگزاردیگری واگذار می‌شود.

استاندار کرمان بر برگزاری پانزده روزه جلسات شورای مسکن تاکید کرد و افزود:درکرمان تاکنون حدود ۱۵۰ هکتار زمین جهت ساخت مسکن تامین شده است.

وی با تاکید به اینکه در پروژه مسکن مهرکهنوج،انشعاب برق افرادی که واریزی انجام داده‌اند،وصل شود،بیان داشت:درخصوص چند پروژه مسکن مهر بهزیستی نباید کار معطل بماند و کارها هرچه سریع تر پیش برود.

فداکار،با تاکید بر اینکه ستاد اجرایی فرمان امام نیز باید کار خود را بخصوص در ۳فاز پیش ببرد،بیان داشت:در بحث بازآفرینی شهری،شمال استان عقب مانده و جنوب استان مقام اول را کسب کرده است و همچنین در شهر کرمان یک ظرفیت خوبی وجود دارد و به شهرداری نیز باید کمک کرد تا بازآفرینی در شهر کرمان انجام شود.

وی تصریح کرد:در راستای طرح جوانی جمعیت،زمین رایگان به هر خانوار برای فرزند سوم به بعد واگذار می‌شود که در این راستا تاکنون شمال استان به تعداد ۱۰۶۲قطعه زمین اعلام آمادگی کرده است و در ادامه جنوب استان نیز ظرفیت خود را اعلام خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها