تصاویر بالگرد سرنگون شده صهیونیست‌ها منتشر شد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی تصاویر بالگرد سرنگون شده رژیم صهیونیستی را که در آغازین ساعات عملیات طوفان الاقصی توسط گردان‌های القسام سرنگون شده بود، منتشر کردند.
کد خبر: ۱۴۲۵۸۵۹

تصاویر بالگرد سرنگون شده صهیونیست‌ها منتشر شد

به گزارش جام جم آنلاین ،‌ برخی منابع عبری خبر دادند که گردان‌های قسام یک بالگرد  رژیم صهیونیستی حامل ۵۰ نظامی را هدف قرار داده و سرنگون کرده است.

شبکه  ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی برای اولین بار به افشای جزئیات سرنگونی بالگرد صهیونیست ها به دست مبارزان قسام پرداخت و گفت صبح روز شنبه گذشته و اندکی قبل از آغاز حمله حماس، یک فروند بالگرد «ساعر» در حال انتقال تعدادی از نظامیان یگان چتربازان به منطقه اطراف غزه بود اما به سبب نقص فنی مجبور به فرود اضطراری در شهرک بئیری شد و با رسیدن مبارزان قسام به این شهرک، آن‌ها موفق شدند با موشک هدایت شونده این بالگرد را هدف قرار داده و نابود کنند.


تصاویر بالگرد سرنگون شده صهیونیست‌ها منتشر شد

این شبکه همچنین از درگیری مسلحانه نیروهای کماندوی قسام با نظامیان صهیونیست در این منطقه خبر داده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی فیلمی از لحظه‌ای که نظامیان صهیونیست سوار این بالگرد می‌شوند منتشر و اعلام کرده که قبل از اینکه قسام این بالگرد را هدف قرار دهد، نظامیان سوار شدند و پس از سرنگونی بالگرد و منفجر شدن آن، تمامی ۵۰ نظامی اسرائیلی سرنشین این بالگرد کشته شدند.

تصاویر بالگرد سرنگون شده صهیونیست‌ها منتشر شد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها