اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان طی پنج روز آینده را آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد، گاهی با افزایش باد پیش‌بینی کرده است.
کد خبر: ۱۴۲۲۷۵۴

به گزارش جام جم آنلاین، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد، گاهی با افزایش باد پیش‌بینی می‌شود.

امروز و فردا (۲۳ و ۲۴ شهریور) در نیمه جنوبی، نواحی غربی و ارتفاعات استان، در ساعات بعد از ظهر و شب گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است که در نواحی جنوبی و غربی رخداد گرد و خاک موقت، گاهی کاهش کیفیت هوا و کاهش دید دور از انتظار نخواهد بود.

امروز و فردا با عبور متناوب امواجی از شمال استان، در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و در ارتفاعات (به ویژه ارتفاعات بالادست شمال شرق) گاهی بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از امروز تا شنبه (۲۵ شهریور) روند کاهش نسبی دما در سطح استان مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۲۴ شهریور) صاف تا کمی ابری در بعدازظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتی‌گراد و در روز شنبه (۲۵ شهریور) صاف تا نیمه‌ابری گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها