آوین صنعت؛ تحولی عظیم در صنعت تجهیزات نظافت مکانیزه

به گفته «وارن بافت»، اقتصاددان و سرمایه‌گذار مشهور جهان: «20 سال زمان لازم است تا شهرتی برای خود بسازید اما تنها 5 دقیقه برای خراب کردن آن نیاز دارید، اگر به این قضیه توجه کنید، کارها را متفاوت انجام خواهید داد.»
کد خبر: ۱۴۲۲۳۴۲

ماندگاری در صنعت، کار آسانی نیست اما شرکت «آوین صنعت ماندگار»، با پشتوانه 20 ساله تجربه مدیران این شرکت در عرصه نظافت صنعتی، اکنون با نگرشی متمایز، عرضه و مشاوره محصولات نظافت صنعتی را سرلوحه خود قرار داده تا با رفع دغدغه‌ محیط‌های اداری، تجاری و صنعتی، یادگار ماندگار در این صنعت باشد.

آوین صنعت؛ تحولی عظیم در صنعت تجهیزات نظافت مکانیزه

آوین صنعت ماندگار در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

تولید، واردات و فروش؛ این سه‌گانه، چکیده فعالیت شرکتی است که هم با «خدمات» سروکار دارد و هم با «صنعت»؛ خدمتی که آلودگی را می‌زداید و صنعتی که پاکیزگی را می‌ستاید: «صنعت تجهیزات نظافت مکانیزه»! با ارائه راهکارهای هدفمند و نتیجه‌بخش به میلیون‌ها کسب‌وکار ایرانی در سراسر کشور.

آوین صنعت با برخورداری از تیم متخصص، مجرب و متعهد، ارائه خدمات شخصی‌سازی‌شده به مشتریان، به آنها مشاوره‌ تخصصی می‌دهد تا دستگاه نظافتی مکانیزه موردنیاز خود را متناسب با محیط، بودجه‌، نوع آلایندگی‌، مساحت و...، با مناسب‌ترین قیمت و کیفیت انتخاب کنند. این ویژگی‌ها، این شرکت را به برند معتبر و مورد اعتماد در بازار دستگاه‌های نظافت مکانیزه در بین کسب‌وکارهای کوچک، متوسط و بزرگ تبدیل کرده است.

آوین صنعت چه محصولاتی ارائه می دهد؟

تجهیزات نظافت مکانیزه آوین صنعت، طیف گسترده و متنوعی از ماشین‌آلات و محصولات را شامل می‌شود. از محصولات این شرکت می‌توان به دستگاه‌‌های نظافتی شامل جاروبرقی صنعتی، واترجت صنعتی، اسکرابر صنعتی، سوییپر صنعتی، بخارشوی صنعتی، فرش شوی و موکت شوی، ترولی نظافتی‌ و... اشاره کرد. این دستگاه‌ها با استفاده از فناوری‌های روز و استانداردهای جهانی تولید و توسط آوین صنعت، عرضه شده‌اند تا تجربه خوشایندی را از نظر سرعت، کیفیت، صرفه‌جویی در وقت، هزینه و منابع انسانی، در حوزه خدمات نظافتی در اذهان مشتریان ایجاد کنند.

دستگاه‌های نظافت مکانیزه برای جمع‌آوری زباله، گردوغبار، لکه‌های چربی، آلودگی‌های جامد و مایع و آلاینده‌های سبک، سخت و عمیق در سطوح، کف و تجهیزات، قابل استفاده هستند. از مزایای محصولات نظافت صنعتی در آوین صنعت می‌توان به افزایش سرعت نظافت، کاهش زمان تمیزی و شستشوی سطوح و کف، استفاده از فناوری‌های کم‌مصرف، صرفه‌جویی در هزینه‌ها به دلیل استفاده بهینه از آب، مواد شوینده و نیروی انسانی، حفظ محیط‌زیست به خاطر جلوگیری از هدر رفت آب و مصرف کمتر مواد شوینده مضر اشاره کرد.

تجهیزات صنعتی آوین صنعت در گستره وسیعی از اماکن و محیط‌های صنعتی، تجاری، اداری، اقامتی، آموزشی، مذهبی و...  استفاده می‌شوند. کارخانجات، پالایشگاه‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، هتل‌ها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، پاساژها، مجتمع‌های تجاری، هایپرمارکت‌ها، سالن‌های ورزشی، مساجد، دانشگاه‌ها، مدارس، شهربازی‌ها، فرودگاه‌ها، ترمینال‌های اتوبوسرانی، ایستگاه‌های راه‌آهن و حتی مجتمع‌های مسکونی‌، با استفاده از ذستگاه‌های نظافتی این شرکت، پاکیزگی و درخشندگی را تجربه می‌کنند.

آوین صنعت؛ تحولی عظیم در صنعت تجهیزات نظافت مکانیزه

ضمنا محصولات نظافتی در آوین صنعت، در صنایع و کارخانه‌هایی مانند سیمان، ذوب فلزات، نفت، کاشی و سرامیک، تولید شیشه و سکوریت، صنایع غذایی، تولید دارو، گاز و پتروشیمی، دامداری‌ها و کشتارگاه‌های صنعتی، کاربرد فراوانی دارند.

نگاهی کوچک به پروژه های این شرکت

پاکسان، برج‌های مجلل برلیان، مجتمع تجاری شهر آسانسور یاران، بهینه وزین (کره مهگل)، صنایع ستاک (شرکت غذایی)، ماموت خودرو، سامان صنعت اطلس، داروسازی خوارزمی، مجتمع تجاری و اداری مهرادمال کرج ،کارخانجات داروپخش،بیمارستان گلستان اهواز ،پتروشیمی تندگویان ،شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و برخی از شرکت‌های بزرگ و معتبر در حوزه‌های صنایع غذایی، خودرویی، بهداشتی، ساخت‌و‌ساز، تجاری و دارویی هستند که در ردیف پروژه‌های آوین صنعت قرار دارند و از خدمات مشاوره و تجهیزات نظافتی این مجموعه، خصوصا اسکرابر صنعتی و جاروبرقی صنعتی بهره می‌برند.

مزیت‌های رقابتی محصولات نظافت صنعتی در آوین صنعت که فعالیت این مجموعه را در بین فعالان این عرصه، برجسته کرده و مشتریان فراوانی را به سمت این شرکت سوق داده، می‌توان در موارد زیر برشمرد:

  • طیف وسیع عرضه تجهیزات نظافت مکانیزه
  • فروش برندهای معتبر دنیا با تکنولوژی‌های پیشرفته
  • ارائه تولیدات داخلی و بومی مبتنی بر دانش فنی بالا
  • شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش 15 ساله
  • تعویض محصولات در صورت نداشتن قابلیت استفاده منطقی
  • رفع ایراد محصول در کمترین زمان ممکن، پس از اعلام خرابی توسط مشتری
  • اخذ نمایندگی فروش محصولات نظافت صنعتی از کمپانی‌های مطرح و تلاش برای بومی‌سازی تولیدات در داخل
  • ارائه مناسب‌ترین قیمت محصولات نظافت صنعتی برپایه ارائه مشاوره صحیح به مشتریان.

    آوین صنعت؛ تحولی عظیم در صنعت تجهیزات نظافت مکانیزه

اسکرابر؛ دستگاهی کاربردی در نظافت صنعتی

دستگاه اسکرابر یا زمین‌شوی صنعتی، یکی از محصولات آوین صنعت است که قابلیت نظافت محیط‌های مختلف را با سرعت و کیفیت بالا از طریق شستشو و خشک کردن همزمان داراست. عرض شستشو یا پهنای برس، عرض خشک‌کنی یا پهنای تِی، بازده مفید، گنجایش مخزن‌‌های آب تمیز و کثیف، فشار و تعداد برس، سرعت دستگاه، منبع تغذیه، توان مصرفی، وزن و ابعاد دستگاه، از عوامل موثر بر قیمت اسکرابر هستند. البته اسکرابرها، انواع دستی و سرنشین‌دار را شامل می‌شوند که انتخاب آنها، متناسب با متراژ محیط، سرعت شستشو و نیاز مشتریان صورت می‌گیرد.

با توجه به تنوع محصولات نظافتی آوین صنعت، می‌توانید مشخصات انواع اسکرابرهای دستی شامل باتری‌دار (شارژی) و برقی (کابلی) و نیز اسکرابرهای خودرویی را ملاحظه و بررسی کرده و سپس محصول موردنظرتان را انتخاب نمایید. با توجه به نوسانات بازار، برای مشاهده لیست قیمت اسکرابر کافی است با آوین صنعت تماس بگیرید و از مشاوره متخصصان بهره‌مند ‌شوید.

واترجت صنعتی؛ قدرتمندترین دستگاه شستشو

واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی با قابلیت نظافت سطوح، کف و تجهیزات از طریق عملیات شستشوی پرفشار آب، از دیگر محصولات نظافت صنعتی مکانیزه در آوین صنعت است. این دستگاه، قادر است آلودگی‌های سبک و غالبا سخت و عمیق را در محیط‌های مختلف از بین ببرد و یک فضای تمیز و بهداشتی به شما تحویل دهد.

برای انتخاب یک واترجت صنعتی، میزان فشار دستگاه و میزان دبی آب که بیانگر قدرت تاثیرگذاری و سرعت انجام کار هستند، دو پارامتر تاثیرگذار به حساب می‌آیند. این دستگاه‌ها از نظر منبع تغذیه، به واترجت الکتریکی و بنزینی، از نظر دمای آب به واترجت آب سرد و آب گرم و از نظر میزان فشار خروجی به واترجت فشار قوی و فوق فشار قوی تقسیم می‌شوند.

قیمت واترجت صنعتی، به نوع آن، میزان فشار دستگاه، سرعت شستشو، برند سازنده، مدل دستگاه، تجهیزات جانبی و موارد دیگر بستگی دارد. با این حال، خرید دستگاه‌های واترجت صنعتی آوین صنعت، کاملا مقرون‌به‌صرفه است. برای انتخاب بهترین واترجت متناسب با محیط، متراژ و نوع آلایندگی، مشاوران متخصص این شرکت، بهترین پیشنهادها را ارائه می‌کنند. برای مشاهده قیمت واترجت صنعتی می توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:

https://www.avinsanat.net/%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b1%d8%ac%d8%aa-%d8%b5%d9%86%d8%b9%d8%aa%db%8c/

 

آوین صنعت؛ تحولی عظیم در صنعت تجهیزات نظافت مکانیزه

 

آوین صنعت، همراه ماندگار شما در صنعت نظافت

با توجه به ارائه محصولات متنوع و باکیفیت نظافت صنعتی، آوین صنعت ماندگار، آمیزه‌ای از کیفیت، نوآوری و خدمت را به ارمغان آورده و همراه ماندگار ،قدرتمند و مورد اعتماد مشتریان متعدد و متنوع در عرصه خدمات نظافتی محسوب می‌شود. چشم‌انداز آوین صنعت، صادرات تجهیزات نظافت صنعتی بومی در آینده است.

شرکت آوین صنعت با دستاوردهای برجسته‌ در عرصه و عرضه دستگاه های نظافتی، برخورداری از دستگاه‌های پیشرفته، بهره‌مندی از روش‌های نوین نظافت صنعتی با ترکیب فناوری‌های جدید، تعهد به حفظ محیط‌زیست، ارائه محصولات نظافت صنعتی باکیفیت و همکاری تنگاتنگ با مشتریان، تحولی عظیم در صنعت تجهیزات نظافت مکانیزه ایجاد کرده و از پیشگامان آن به شمار می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها