دشمن روزنه‌ای برای نفوذ به آسمان ایران ندارد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش‌ گفت: ما هرگونه پرنده رادارگریز دشمن را از فرسنگ‌ها دورتر کشف و رصد می‌کنیم و دشمن بداند روزنه‌ای برای نفوذ به آسمان کشور وجود ندارد.
کد خبر: ۱۴۲۱۵۲۷

امیر علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به خودکفایی در عرصه پدافند هوایی، تاکید کرد: ما توانستیم با کار جهادی در طراحی و تولید انواع سامانه‌های موشکی، رادارها، حساسه‌های دارای تشعشع و بدون تشعشع، پهپادها، سامانه‌های جمع‌آوری اطلاعات، تجهیزات جنگ‌ الکترونیک و سایبر با بالاترین فناوری‌ها به خودکفایی دست پیدا کرده و نیازهای دفاعی خود را در همه زمینه‌ها متناسب با تهدیدات پیشرفته هوا و فضا طراحی و تولید کنیم.

​​​​​​​وی افزود: این توانمندی‌ها ما را قادر ساخته تا هرگونه پرنده رادارگریز دشمن را از فرسنگ‌ها دورتر کشف و رصد کنیم. دشمن بداند روزنه‌ای برای نفوذ به آسمان کشور وجود ندارد. ما این قدرت رزمی را در رزمایش‌های متعدد و با رصد و پایش مستمر آسمان کشور و ارسال اخطار به پرنده‌های به‌اصطلاح رادارگریز اثبات کرده‌ایم. فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان این‌که ایران جزو معدود کشورهایی است که دارای سامانه بومی فرماندهی و کنترل پدافند هوایی پیشرفته است، عنوان کرد: قابلیت‌های سامانه‌های تولید داخل، هم‌تراز با سامانه‌های پیشرفته دنیا و در برخی ویژگی‌ها بالاتر از آنها طراحی و تولید شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها