بنیاد وکلا: ۷۵٪ مشاوره‌های آنلاین حقوقی در ساعات غیر کاری انجام می‌شود

بنیاد وکلا پلتفرم حقوقی ارائه مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی می‌باشد.
کد خبر: ۱۴۱۹۳۳۴

بنیاد وکلا: ۷۵٪ مشاوره‌های آنلاین حقوقی در ساعات غیر کاری انجام می‌شود

مشاوره آنلاین حقوقی

فرصت جدیدی که برای وکلا به وجود آمده است، کسب درآمد آنلاین از وکالت است. بنیاد وکلا به عنوان پلتفرم خدمات آنلاین حقوقی و قضایی، گزارش جالبی منتشر کرد.

در آخرین گزارشی که از نحوه تمرکز و انتشار ارائه خدمات آنلاین توسط بنیاد وکلا منتشر شد، حقایق جالبی نمودار شد که می‌تواند برای وکلا به ویژه وکلای جوان جالب توجه باشد. مطابق با گزارشات به دست آمده تنها ۲۵ درصد از خدمات آنلاین مجموعه در ساعات کاری در طول هفته ارائه شده است. نقطه مقابل این اعداد نشان می‌دهد که ۷۵ از خدمات آنلاین در غیر از ساعات کاری مطالبه و ارائه شده‌اند.

نمودار ساعات ارائه مشاوره حقوقی آنلاین در بنیاد وکلا

بنیاد وکلا: ۷۵٪ مشاوره‌های آنلاین حقوقی در ساعات غیر کاری انجام می‌شود

از مجموع ۷۵% که در خارج از ساعات اداری ارائه خدمات آنلاین انجام شده؛ میزان ۴۰ درصد آن در ساعات غیر کاری از ایام عادی هفته بوده است. ۲۵ درصد را آخر هفته‌ها و در نهایت ۱۰ درصد را ایام تعطیل به خود اختصاص داده است.

از گزارشات اعلام شده به دست می‌آید که می‌توان در ساعات غیر اداری و به عنوان نوعی خدمات فراتر از شغل معمول، نسبت به ارائه خدمات آنلاین حقوقی اقدام کرد. در مرحله بعدی که در رابطه با آمار آخر هفته‌ها و ایام تعطیل هستند، نتیجه‌ای که می‌توان از گزارشات گرفت، عدم لزوم اختصاص کل وقت شخصی به کار کردن است.

به عبارت ساده‌تر اینگونه به نظر می‌رسد که در ایام تعطیل درخواست برای اخذ مشاوره و خدمات آنلاین کاهش دارد، در نتیجه وکلا نیز می‌توانند با خیالی آسوده و در آرامش از تعطیلات خود لذت ببرند. اما در آخر هفته‌ها که نهایتا شامل ۲ روز پنجشنبه و جمعه است، میزان درخواست برای مشاوره و خدمات حقوقی افزایش چشمگیری داشته و ۲۵% از کل خدمات را شامل می‌شود.

از گزارشات اعلامی می‌توان در راستای مدیریت زمان و برنامه‌ریزی استفاده نمود. چنانچه فرصت‌های هفته برای شخصی مناسب‌تر است می‌داند که ۴۰% از کل را پوشش داده است، اما اگر ترجیح وی بر ایام تعطیل و آخر هفته‌ها باشد می‌تواند ۳۵% از ارائه خدمات را در تنها ۲ روز پوشش دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها