متناسب سازی نیازها با امکانات موجود یک دغدغه ی همیشگی برای اغلب سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی است، بنابراین خدمات دهندگان موفق باید علاوه بر اطلاع از آخرین تغییرات علمی، قدرت تغییر سریع و به موقع را داشته باشند و نیاز جدید مخاطبان را به شیوه ای نو و مبتکرانه ، سریع و قابل استفاده در اختیار آنان قرار دهند. این موارد از ویژگی های موسسه ی روابط عمومی راهبرد است که فرصت را غنیمت می داند و در لحظه، خود را منطبق با نیازهای مخاطب می بیند. اگر چه وجود رقیبان در هر عرصه ای باعث نشاط و پیشرفت آن حوزه خواهد بود، اما برتری های موسسه ی راهبرد به شیوه ای واضح آن را در میدان عمل متمایز کرده است. توجه به نیازهای روز مخاطبان، انعطاف پذیری و رویکرد توسعه همراه با پیشرفت،از جمله اهدافی است که راهبرد را متفاوت کرده است.
موسسه ی فرهنگی هنری « راهبرد پویش رستا» ، اول بهمن ماه سال 1401 با اخذ مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ی ثبت 7557 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد. این موسسه به صورت تک منظوره و تخصصی در حوزه ی روابط عمومی و همچنین برگزاری همایش ها، گردهمایی ها، نشست ها و همکاری در برپایی نمایشگاه ها و جشنواره های فرهنگی و هنری و نشست های تخصصی از طریق خدمات فرهنگی و هنری فعالیت می کند.
موسسه ی راهبرد را می توان نخستین موسسه ی تخصصی روابط عمومی شرق کشور نامید که رسالت خود را بر اساس دو عنصر مهم «توانمندسازی روابط عمومی ها» و «انسجام و ارتباط هرچه بیشتر روابط عمومی های سراسر کشور» بنا نهاده است.
موسسه ی راهبرد با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های استادان و فعالان عرصه ی روابط عمومی کشور به ارایه ی خدمات تخصصی جهت راه اندازی، توانمندسازی و ارتقای روابط عمومی های کشور گام های موثری بر داشته وبر خواهد داشت.
موسسین این مجموعه در سال 1401 اقدام به طراحی و انتشار نشریه ی تخصصی، ترویجی راهبرد به صورت ماهنامه ی الکترونیکی کرده اند که از شماره های نخست خود توانسته مورد توجه و استقبال استادان، کارشناسان و مدیران روابط عمومی های کشور قرار گیرد. “موسسه ی فرهنگی روابط عمومی راهبرد” با عنایت به رویکرد علمی- تخصصی خود در خصوص تاکید بر تحقیق، پژوهش و ارزیابی فعالیت های روابط عمومی ها، آمادگی دارد تا با ارایه ی مشاوره ها ی تخصصی در این حوزه به بهبود و توسعه ی فعالیت های روابط عمومی در سازمان ها ازجمله سازمان شما کمک کند . ما با استفاده از دانش کاربردی روابط عمومی و ارتباطات، قادریم این بخش تخصصی را در سازمان یا شرکت شما ایجاد کنیم .
مدیران این مجموعه با عنایت به سالها تجربه ی تخصصی در روابط عمومی، براین باورند که یکی از اسناد مهم تخصصی روابط عمومی، “سند برنامه ی راهبردی روابط عمومی و ارتباطات” است.
این سند، برنامه ی عملیاتی روابط عمومی است که پس از تهیه و تدوین آن ، همه ی فعالیت های روابط عمومی سازمان و شرکت شما باید براساس آن برنامه ریزی شود.
یکی از دلایل اهمیت این سند، آن است که برنامه ی ارتباطی، ماحصل دانش و تجربه است و در قالب آن باید، با استفاده از نظریات علمی و دانش تخصصی برای رسیدن به اهداف ارتباطی و حل مسایل آن برنامه ریزی شود، به همین منظور در درون این سند ، شاهد عناصری مثل مخاطب شناسی،ایجاد زمان بندی متناسب با طراحی واجرای برنامه ها ی پیش رو، بودجه ریزی، توجه به اسناد بالادستی و پایین دستی، تعیین رسانه ها و کانال های ارتباطی مورد نظروارایه ی سازوکارها وروش های اثر گذار برای ارتباط منطقی و مناسب با رسانه ها وارباب جراید باهدف برخورداری از نقش رسانه ها درارایه ی عملکردها و اقداماتی که در حوزه ی روابط عمومی اتفاق می افتد. ا تهیه ی برنامه ی جامع باهدف انجام برنامه ها ووظایف روابط عمومی سازمان متبوع و ... هستیم و کسی که بتواند برنامه ی راهبردی ارتباطات و روابط عمومی را بنویسد، باید از بالاترین سطح علمی و تجربی و شناخت سازمانی برخوردار باشد.
خدمات موسسه ی روابط عمومی" راهبرد پویش رستا "
راه اندازی واحد روابط عمومی در شرکت یا سازمان ، متناسب بااهداف وبرنامه های دردست اجرا . توانمندسازی مدیران و کارشناسان روابط عمومی . ارایه ی خدمات روابط عمومی در قالب پروژه های قابل برون سپاری. برگزاری تورهای آموزشی - تفریحی روابط عمومی ها تدوین برنامه ی سالانه ی روابط عمومی با رویکرد توسعه ی فروش و خدمات . کمک به افزایش وارتقای سطح ارتباطات درون و برون سازمانی . برگزاری رویدادها شامل: (همایش ها،نشست های تخصصی برپایی نمایشگاه ها و …) برگزاری دوره ها ی کوتاه ، میان ودراز مدت و کارگاه های آموزشی مورد نیاز روابط عمومی ها ، شرکت ها و سازمان ها و…
راههای ارتباطی:
وب سایت: www.rahbord-pr.ir
تماس: 09155050687-09154434135
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
بازگشت ترامپ به کاخ سفید چه تاثیری بر سیاستهای آمریکا در قبال ایران دارد؟
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
رضا جباری: درگفتوگو با «جام جم»:
بهتاش فریبا در گفتوگو با جامجم: