نقابدار سیاه و شکارچی زنان تهرانی روز گذشته با تایید حکم مرگ از سوی قضات دیوان عالی کشور در یک قدمی مجازات قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۴۱۷۴۳

به گزارش خبرنگار جام جم ، متهم نخست که سیامک نام دارد و معروف به نقابدار سیاه است ، شامگاه 25شهریور سال گذشته همراه برادران و یکی از دوستانش مسلحانه وارد یک طلافروشی در محله فردوسیه عباس آباد شهریار شد و پس از سرقت طلا، همسایه مرد طلافروش را با شلیک گلوله به قتل رساند، به دنبال این حادثه ، متهمان تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و دستگیر شدند.
با انتقال متهمان به مرکز پلیس ، آنها مورد بازجویی قرار گرفتند و به جرایم خود اعتراف کردند و سیامک (نقابدار سیاه) در ادامه تحقیقات پلیسی ، راز مرگ 3مرد دیگر را هم به انگیزه ناموسی و معامله اشیای عتیقه فاش کرد و یکی از همدستانش هم که با وی در یکی از قتلها مشارکت داشت ، دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.
مرد نقابدار همراه 3همدستش سعید، مهران و احمد روز دوم اسفند سال گذشته در شعبه 71دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و به 4بار قصاص ، پرداخت دیه در حق خانواده یکی از مقتولان ، همدستش سعید به یک بار قصاص و پرداخت دیه در حق خانواده یکی از مقتولان محکوم شد و 2متهم دیگر به نامهای مهران و احمد از اتهام های خود تبرئه شدند که با اعتراض متهمان ، پرونده آنها به دیوان عالی کشور اسال شد که روز گذشته حکم صادره تایید شد.
محکوم به مرگ دوم به نام علی که به شکارچی زنان تهرانی معروف شده بود، از اواخر آبان سال 84به انگیزه سرقت کیف پول و تلفن همراه زنان و دختران جوان در خیابان های شرق تهران پرسه می زد و در یک لحظه پس از غافلگیر کردن سوژه های خود با چاقو آنها را زخمی می کرد و پس از به سرقت بردن اموالشان متواری می شد که در ادامه سرقت های خود ، 9زن و دختر جوان را زخمی و 2نفر دیگر را به قتل رسانده بود.
جستجوهای پلیسی برای دستگیری این شکارچی ادامه داشت تا این که او 16خرداد سال 85حوالی هتلی در تهرانپارس دستگیر شد و با انتقال به مرکز پلیس به جرایم خود اعتراف کرد.
شکارچی زنان روز 16بهمن سال گذشته در شعبه 71دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و از سوی قاضی عزیزمحمدی و 4قاضی مستشار به 2بار قصاص در ملائ عام ، حبس و پرداخت دیه در حق 9زن و دختر آسیب دیده محکوم شد که حکم صادر شده به دیوان عالی کشور ارسال و روز گذشته تایید شد.
بنابراین گزارش ، پرونده شکارچی زنان و نقابدار مسلح و همدستش روز گذشته به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران ارسال شد تا بزودی حکم آنها اجرا و پرونده زندگی آنها برای همیشه بسته شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها