فرماندار ملایر خبر داد؛

واگذاری زمین مناسب ویلایی به واجدان شرایط مسکن در ملایر

فرماندار ملایر گفت: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن پای منافع مردم ایستادیم و زمین مناسب ویلایی در اختیار تمام واجدان شرایط قرار می‌دهیم.
کد خبر: ۱۴۱۶۵۳۱

به گزارش جام جم آنلاین همدان، سلمان اسماعیلی در نشست شورای اداری ملایر، با بیان اینکه نهضت ملی مسکن یکی از دستاوردهای مهم دولت مردمی و انقلابی سیزدهم است و انقلابی در حوزه مسکن شهرستان ملایر ایجاد می شود، ادامه داد: در ازندریان و جوکار زمین قطعی و طرح تفکیکی مصوب شد و به‌زودی فراخوان اعلام می‌شود و واجدان شرایط پس از افتتاح حساب می‌توانند زمین تحویل بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: ۲۰۰۰ هکتار زمین برای اجرای نهضت ملی مسکن برای الحاق به وسعت ۲۲۰۰ هکتاری شهر ملایر توافق شد که ۵۱۵ هکتار در فاز اول مصوب شد و تا ۱۵ روز آینده امکان‌سنجی، طرح جامع و تفکیکی آن نهایی و در شورای عالی معماری و شهرسازی مصوب می‌شود.

فرماندار ملایر با بیان اینکه در شهر سامن نیز حدود ۳۰ هکتار توافق کردیم و در شهر زنگنه دو پلاک حدود ۲۵ تا ۳۰ هکتار هر کدام آماده توافق است، گفت: در اسلامشهر آق‌گل با وجود اینکه متقاضی نداشتیم، ۳۰ هکتار زمین توافق کردیم.

وی خاطرنشان کرد: این آمادگی را داریم که سایت را برای ثبت‌نام متقاضیان نهضت ملی مسکن باز کنیم و تمام تعهدات بر زمین مانده دولت‌های قبلی از جمله قانون جوانی جمعیت را محقق کنیم.

newsQrCode
برچسب ها: ملایر مسکن‌ همدان
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها