مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان در آیین تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران:

اولین تولید کننده درمان رایگان و اولین خریدار درمان در کشور هستیم

دکتر زینلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان، در مراسم تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران گفت : جامعه تحت پوشش سازمان جامعه ای کارگری ، مولد و تولید کننده اقتصادی است و از تشکلهای پیشتاز مبارزه با حکومت طاغوت بود.
کد خبر: ۱۴۱۵۵۸۹
نویسنده شبیر دائمی

 به گزارش  جام جم آنلاین از گرگان ، دکتر زینلی در مراسم تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران گفت : جامعه تحت پوشش سازمان جامعه ای کارگری ، مولد و تولید کننده اقتصادی است و از تشکلهای پیشتاز مبارزه با حکومت طاغوت بود . در ادامه  دکتر زینلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان ضمن گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر و قدردانی از سالها زحمات و تلاش بازنشستگان با بیان اینکه اولین تولید کننده درمان رایگان و اولین خریدار درمان در کشور هستیم و 53 در صد جمعیت را پوشش می دهیم و با تاکید بر اینکه بهترین خدمات را ارائه می دهیم  گفت: با توجه به حمایتهای استانی و کشوری توانستیم یک جهش درمانی در استان داشته باشیم. وی در ادامه افزود: بیش از 4 میلیارد تومان برای بیماران صعب العلاج از سوی صندوق ویژه این بیماران با معرفی سازمان پرداخت شد که کار بزرگی بود. دکتر زینلی در ادامه به توفیقات و دستاوردهای یکساله اخیر اشاره کرده و رتبه اول مدیریت درمان در اجرای برنامه های عملیاتی متمرکز را نتیجه تلاش همه همکاران استان دانست.  در ادامه گفت :1600 مرکز در استان با ما طرف قرارداد بوده و برای انعقاد قرارداد با هیچ رسته پزشکی محدودیت و سقف نداریم و7میلیون بار مراجعه دردرمان غیرمستقیم و بیش از 3 میلیون بار مراجعه رایگان را در طول یک سال پاسخ دادیم. در ادامه با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از بازنشستگان تجلیل شد.
دکتر زینلی در ادامه این سخنان خود از کسب دو رتبه کشوری توسط مدیریت درمان خبر داد و گفت  این توفیقات با تلاش همه همکاران میسر شده است . زینلی گفت مدیریت درمان گلستان موفق شد با اختلافی فاحش نسبت به سایر استانها رتبه اول کشوری را در اجرای برنامه های عملیاتی کسب نماید . همچنین در ارزیابی میزان پاسخگویی به مخاطبان نیز این مدیریت موفق شد در ردیف مدیریتهای درمان برتر کشور قرار گرفته و عنوان عملکرد بسیار مطلوب را کسب نماید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها