مسئول نمایندگی انجمن نابینایان ایران در استان کرمانشاه؛

بساط دستفروشی در معابر نابینایان پهن نشود

با حضور استانداران کرمانشاه و حلبچه:

بعد از چند دهه انتظار مرز شوشمی برای تردد مسافر بازگشایی شد

آیین بازگشایی مرز شوشمی و افتتاح سایت موقت مسافری پایانه مرزی شوشمی امروز (۶ تیر) با حضور استانداران کرمانشاه و حلبچه جمعی از مدیران و تجار دو طرف برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۱۳۹۲۴

جام جم آنلاین-زهره کریم زاده؛ در ابتدای مراسم بازگشایی این مرز، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه زیرساخت‌های تردد از مرز شوشمی در دو بخش فراهم شده، گفت: احداث سایت موقت پایانه و همچنین طرح جامع اصلی را به صورت همزمان پیش بردیم.

وی از اعتبار ۱۱ میلیارد تومانی برای احداث سایت موقت پایانه مسافری شوشمی خبر داد که امروز شاهد افتتاح آن هستیم و عنوان کرد: کار طرح جامع نیز تقریبا به پایان رسیده و منتظر تایید طرف عراقی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اظهار کرد: بنا داریم در طرح جامع دو جاده موازی شامل یک جاده از شمال پایان برای تردد مسافر و یک جاده باری مجزا از جنوب پایانه را در نظر بگیریم.

حیدری سرپرست فرمانداری پاوه نیز معتقد است بازگشایی مرز شوشمی برای منطقه و دو کشور مزایای متعدد تجاری، اقتصادی، فرهنگی و گردشگری فراوانی دارد.

وی از تلاش شبانه روزی بیش از یک ماهه برای فراهم کردن زیرساخت های مرز شوشمی یاد کرد و ادامه داد: مردم دو طرف از این پس می‌توانند ترددی امن از مرز شوشمی داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها