وزارت خارجه روسیه نسبت به هرگونه اشاره‌ای از سوی غرب جهت استفاده از اوضاع روسیه در راستای تحقق اهداف خصمانه خود، هشدار داد.
کد خبر: ۱۴۱۳۵۴۶

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت خارجه روسیه نسبت به سوء استفاده غرب از اتفاقات جاری در روسیه هشدار داد.

وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: به کشورهای غربی هشدار می‌دهیم که از هرگونه اشاره‌ای مبنی بر احتمال استفاده از اوضاع جاری روسیه در راستای تحقق اهداف خصمانه خود ضد شهروندان روسیه خودداری کنند.

در ادامه بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: روسیه مسیر حکمرانی خود را جهت تضمین امنیت و دفاع از ارزش‌های خود و همچنین بنای یک نظام جهانی چندقطبی و عادلانه ادامه خواهد داد.

وزارت خارجه روسیه با تأکید بر حل‌وفصل اتفاقات جاری در آینده نزدیک اعلام کرد: اطمینان داریم که اوضاع روسیه خیلی زود، آرام خواهد شد.

در ادامه این بیانیه، وزارت خارجه روسیه با اشاره به عملیات ویژه روسیه در اوکراین افزود: تمامی اهداف و مأموریت‌های محول‌شده در عملیات ویژه نظامی محقق خواهد شد.

وزارت خارجه روسیه با تأکید بر مخالفت شدید مردم روسیه با اقدامات شورشیان واگنر افزود: توطئه‌گران، سودای بی‌ثباتی روسیه و از بین‌بردن اتحاد ما و تلاش‌های روسیه جهت تضمین امنیت پایدار بین‌المللی را در سر می‌پرورانند. این شورش در جهت منافع دشمنان خارجی روسیه صورت می‌پذیرد.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها