جشن ازدواج ۲۷ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد لنجان

همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و روز ازدواج، با مساعدت خیران ۲۷ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد شهرستان لنجان راهی خانه بخت شدند.
کد خبر: ۱۴۱۳۵۱۰

جام جم آنلاین اصفهان؛ احمد یوسفی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان لنجان با تبریک فرارسیدن ماه ذی الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) وحضرت زهرا(س) و روز ازدواج گفت: با هم افزایی خیران در جشن ازدواج نوعروسان نیازمند تحت حمایت این شهرستان ۲۷ سری جهیزیه اهدا شد.

احمد یوسفی با تاکید به اهمیت مقوله ازدواج جوانان تحت حمایت و اجرایی شدن سیاست های کلی قانون حمایت از خانواده و جمعیت، ادامه داد: با مشارکت خیران این تعداد سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای ضروری شامل یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جاروبرقی به ارزشی بالغ بر ۶۷۵ میلیون تومان برای تشکیل زندگی زوج های جوان تحت حمایت تهیه و به آنها اهدا شد.

وی ارائه بسته خدمتی ازدواج و تحکیم بنیان خانواده مددجویان را درحیطه وظایف این نهاد خواند و افزود: در حاشیه این جشن، کارگاه مهارتی برای زوج های جوان نیز با هدف آشنایی با حقوق زوجین و آموزش مهارت های زندگی برگزار شد.

رئیس کمیته امداد لنجان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹نوعروس نیازمند در لیست نوبت دریافت کمک جهیزیه هستند، گفت: خیران و نیک اندیشان لنجانی می توانند برای حمایت نوعروسان بصورت هم افزایی و مشارکت با امداد، با مراجعه حضوری به این دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد و یا با شماره گیری کد #۰۳۱۱۰*۸۸۷۷* اقدام کنند.

گفتنی است؛ در این مراسم معاون محترم سیاسی، اجتماعی و کارشناس امور بانوان فرمانداری شهرستان و تعدادی از خیران  حضور داشتند.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها