رئیس صداوسیما در دیدار با اصحاب رسانه لبنان مطرح کرد

ایستاده در بزنگاه مهم تاریخ

رئیس رسانه ملی در دیدار با دبیرکل حزب‌ا... لبنان تاکید کرد

تبیین مقاومت با همکاری رسانه‌ای

پیمان جبلی، رئیس رسانه‌ملی در سفر به لبنان با مقامات این کشور دیدار کرد. او همچنین گفت‌وگویی با خانواده شهدای محور مقاومت داشت.
پیمان جبلی، رئیس رسانه‌ملی در سفر به لبنان با مقامات این کشور دیدار کرد. او همچنین گفت‌وگویی با خانواده شهدای محور مقاومت داشت.
کد خبر: ۱۴۰۹۹۲۶

در این سفر رئیس رسانه‌ملی با دبیرکل حزب‌ا... لبنان دیدار کرد. در دیدار جبلی با سیدحسن نصرا... دو طرف، درباره مسئولیت‌ها و وظایف رسانه‌ای محور مقاومت و همچنین چالش‌های رسانه‌ای پیش رو تبادل نظر کردند.
رئیس رسانه‌ملی در این دیدار گفت: سازمان صداوسیما همان‌گونه که در زمان نبرد به شکل پیشتاز و ممتازی عمل کرده، در دوران تبیین و تثبیت پیروزی‌های محور مقاومت هم این مسیر را ادامه خواهد داد.

جبلی که برای دیدار و رایزنی با برخی از مقامات و اصحاب رسانه به لبنان سفر کرده، پیش از این با محمد مرتضی، وزیر فرهنگ لبنان و نبیه بری، رئیس مجلس لبنان هم دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

همان‌طور که اشاره شد، رئیس رسانه ملی و معاون برون‌مرزی سازمان صداوسیما با نبیه بری، رئیس مجلس لبنان دیدار و گفت‌وگو کردند. نبیه بری در این دیدار با اشاره به پیروزی‌های مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی از نقش رسانه‌های محور مقاومت در بازتاب این پیروزی‌ها تمجید کرد.

پیمان جبلی نیز در این دیدار گفت: ما در سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران معتقدیم که نقش رسانه در این دوره و شرایط تغییر استراتژیک در نقشه سیاسی منطقه و جهان پررنگ‌تر شده؛ نیاز داریم تا از یکدیگر در این زمینه حمایت کنیم. من نیز موافق با افزایش نقش رسانه در جبهه و محور مقاومت هستم و امروز با جناب آقای نبیه بری درباره اهمیت رسانه مقاومت گفت‌وگو داشتیم و بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای حمایت همه‌جانبه و همکاری در زمینه رسانه تاکید کردیم.

پیمان جبلی در دیدار با نبیه بری، رئیس مجلس لبنان همچنین تاکید کرد: ظرفیت‌های رسانه‌ملی به‌ویژه در بخش برون‌مرزی در حال حاضر آماده همکاری‌های بیشتر برای تثبیت پیروزی‌های محور مقاومت در منطقه است.

رئیس رسانه‌ملی و معاون برون‌مرزی سازمان صداوسیما پیش از این دیدار در منزل فرماندهان شهید مقاومت، حاج عماد مغنیه و سیدمصطفی بدرالدین حاضر و ضمن گرامیداشت یاد این شهیدان، بر تلاش بیشتر رسانه برای بازخوانی زندگینامه و سیره شهدا تاکید کردند.

جبلی گفت: رسانه پایدار و مقاوم باید به وظیفه خود در رساندن پیام شهدا و رسالت حق آنان به جهانیان ادامه دهد. به‌خصوص در این برهه زمانی که تشخیص حرف حق از دروغ بسیار دشوار شده و شبکه‌‎های اجتماعی و فضای مجازی همواره به دنبال صحنه‌سازی و فریبکاری است، وظیفه ما از هر زمان دیگری سنگین‌تر و نقش مهم‌تری پیدا کرده است.

همسران فرماندهان شهید مقاومت، حاج عماد مغنیه و سیدمصطفی بدرالدین نیز مجاهدت‌ های رسانه‌ ملی به‌ویژه در ابعاد برون‌مرزی را ستودنی خواندند.

فاطمه حرب، همسر شهید سیدمصطفلی بدرالدین بیان کرد: نقش رسانه یکی از نقش‌های مقدس و در عین حال اساسی برای تبیین و تثبیت پیروزی‌های مقاومت است. صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران همواره سرآمد رسانه‌ها در مسیر تبیین پیروزی‌های مقاومت و مقابله با هجمه‌های رسانه‌های غربی بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها