جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در عملیات دیروز طبق شواهد و قرائن، شروع کننده تیراندازی نیروهای طالبان بودند و خط قرمز مرزبانان غیور ما خاک مقدس و مرز کشور عزیزمان ایران اسلامی است که به هیچ احدی اجازه تعرض نخواهند داد.
کد خبر: ۱۴۰۹۸۹۶

به گزارش جام جم آنلاین، سردار قاسم رضایی روز یکشنبه در نشست با امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستان زابل اظهارداشت: همکاری بسیار عالی بین مرزبانی فراجا و نیروی زمینی ارتش در عملیات روز گذشته انجام و بر ایجاد بستر پایش‌های هوایی و پهپادی برای کنترل مرزها تاکید شد.

وی با واکاوی درگیری روز گذشته مرزبانان غیور فراجا با طالبان در نقطه صفر مرزی و همکاری مطلوب مرزبانی و ارتش، افزود: همکاری بسیار عالی بین مرزبانی فراجا و نیروی زمینی ارتش روز گذشته انجام شد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برنامه‌های ما به عنوان یک ارگان نظامی و امنیتی این است که از مرزها دفاع و حراست کنیم تا مردم ما بتوانند در امنیت کامل در حاشیه مرزها و مرکز زندگی کنند.

وی بر ایجاد بستر پایش های هوایی و استفاده از پهپاد در مرزها توسط مسوولان مربوطه تأکید کرد و اظهارداشت: استفاده از ظرفیت پهپادی در تأمین امنیت مرزها بسیار حائز اهمیت بوده و استفاده از این ظرفیت در کنترل مرزها بازدارنده خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها