رئیس رسانه ملی در دیدار رئیس مجلس لبنان تاکید کرد:

ضرورت ایفای نقش رسانه‌ها در نبرد اطلاعاتی

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در سفر به لبنان با نبیه بری رئیس مجلس این کشور دیدار و گفتگو کرد.
رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در سفر به لبنان با نبیه بری رئیس مجلس این کشور دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۴۰۹۸۷۰

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه که در لبنان به سر می‌برند در چارچوب دیدار با مقامات لبنانی و تبریک روز مقاومت و آزادی، با نبیه بری رئیس مجلس لبنان دیدار و در خصوص آخرین تحولات داخلی و منطقه‌ای گفتگو کردند.

جبلی پس از دیدار با نبیه بری گفت: این دیدار در چارچوب تبریک روز مقاومت و آزادی انجام شد.

وی افزود: در دیدار با رئیس پارلمان لبنان درمورد دیدگاه‌های مشترک در ارتباط با نبرد اطلاعاتی و رسانه‌ای و ضرورت ایفای نقش رسانه‌ها در این زمینه با توجه به چالش‌های پیش رو به ویژه با توجه به نیات تجاوزکارانه رژیم اسرائیل در همه سطوح از جمله در سطح فرهنگی، بحث و گفتگو شد.

رئیس رسانه ملی تاکید کرد که به برکت مقاومت و ایستادگی ملت لبنان، شاهد تغییر نقشه سیاسی در منطقه و جهان هستیم.

جبلی افزود: با جناب نبیه بری اهمیت نقش رسانه‌های مقاومت را بررسی و به نوبه خود بر آمادگی جمهوری اسلامی‌برای همکاری و همیاری با رسانه‌های مقاومت تاکید کردیم.

بنابر این گزارش، رئیس سازمان صدا و سیما امروز (شنبه) دومین روز سفر خود به لبنان را با دیدار با خانواده شهدا آغاز کرد. اولین دیدار او با خانواده شهید مصطفی بدر الدین ذوالفقار بود.

جبلی در این دیدار، از حرکت جهادی این فرمانده شهید و پیروزی‌های او در مسیر مقاومت در برابر اشغالگران اسرائیلی به ویژه در نبرد فجر الجرود با گروهک‌های تکفیری تجلیل کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما، همچنین به دیدار خانواده شهید حاج عماد مغنیه رفت که با استقبال همسر این شهید والامقام روبرو شد.

همسر شهید مغنیه در این دیدار بر ادامه پایبندی خانواده این شهید به خط مقاومت تحت رهبری سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد.

رییس سازمان صداوسیما در این دیدار‌ها سلام مقامات ایرانی را به خانواده‌های شهدا ابلاغ و از نقش آنان که گرانبهاترین داشته خود را در راه حقیقت و آرمان فلسطین تقدیم کرده اند، تجلیل کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها