امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی موفقیت بزرگ و شکوهمندانه ناو گروه 86 نیروی دریایی راهبردی را به فرمانده کل ارتش تبریک گفت.
کد خبر: ۱۴۰۸۸۰۳

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی وزارت دفاع متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
با سلام و تحیات الهی؛

برای موفقیت بزرگ و تاریخی همرزمان سلحشورم در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مرتبط با تحقق فرمان فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی) مبنی بر خوداتکایی، اقتدار و عزت مداری درانجام وظایف و ماموریت های سازمانی و حضور مقتدرانه و هوشمندانه آن سازمان در دست یابی به دریاهای دور دست طی 233 روز دریانوردی با محصول تمام ایرانی ناوشکن دنا، ذات اقدس الهی را سپاسگزارم.

این موفقیت بزرگ مرهون خودباوری، تلاش مداوم دانشمندان و فن آوران ایران اسلامی و ساخت دستان هنرمند مهندسان صنعت دفاعی و مدیون شجاعت فرماندهی، خطر پذیری بالا، همت بلند ایمانی و غیرت ایرانی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران به ویژه نیروی دریایی راهبردی است.

اینجانب این توانایی و رخداد ارزشمند را به محضر فرماندهی معظم کل قوا ،خانواده معظم و مکرم شهدا،جانبازان، آزادگان و ایثارگران،جنابعالی، فرماندهان و آحاد کارکنان نیروهای مسلح ، متخصصان صنعت بزرگ دفاعی کشورمان و همچنین جان بر کفان و نام آوران نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می کنم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها